شناسهٔ خبر: 26811104 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان:

طی یک سال گذشته بودجه ورزش کشور ۲ برابر افزایش داشته است

گلپایگان - معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان گفت: نگاه مثبت دولت و مجلس در حوزه ورزش و اختصاص بخشی از مالیات بر ارزش افزوده طی یکسال گذشته موجب افزایش دو برابری بودجه ورزش کشور شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، امیر رضا خادم شامگاه چهارشنبه در افتتاحیه خانه کشتی گلپایگان، با اشاره به نگاه مثبت دولت و مجلس در حوزه ورزش و اختصاص بخشی از مالیات بر ارزش افزوده به آن اظهار داشت: طی یکسال گذشته با استفاده از این تخصیص، بودجه ورزش کشور دو برابر شده است.

وی افزود: طرح های نیمه تمام ورزشی در کشور بیش از چهار هزار طرح است که اتمام این طرح ها با بودجه تخصیصی متناسب نبوده که امیدواریم کمیته برنامه ریزی بتواند با استفاده از بخش خصوصی و توان آنها با حمایت های لازم طرح های نیمه تمام را به اتمام برساند.

معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: با پیگیری های اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و نماینده شهرستان در مجلس، فرماندار و علاقمندان به ورزش در حوزه کشتی امروز شاهد افتتاح خانه کشتی در یک مراسم خوب بودیم و مقرر شد برای تجهیز و امکانات مورد نیاز آن تخصیص اعتبار داده شود تا بتوانیم با پتانسیل خوبی که در زمینه های مختلف از جمله ورزش کشتی در این شهرستان وجود دارد شاهد موفقیت ها و مدال های خوش رنگی در سطوح مختلف کشوری، جهانی و المپیک از جوانان این خطه باشیم.

وی همچنین در مراسم افتتاح و بهره برداری از خانه کشتی و در جمع مسئولین استان، شهرستان و ورزشکاران و علاقمندان به ورزش ضمن ابراز خرسندی نسبت به حضور در این جمع و تقدیر از پیگیری های نماینده شهرستان در راستای مسایل مرتبط در حوزه انتخابیه به ویژه ورزش بیان داشت: من از اخلاق حسنه و رفتار سنجیده مردم گلپایگان بسیار شنیده ام که مورد قبول همه مردم کشور است و این امر زمینه ای شد تا من دعوت نماینده شهرستان را پذیرفته و با میل و رغبت بسیار آن را قبول کردم.

خادم ضمن اظهار امیدواری نسبت به اینکه نونهالان و نوجوانان علاقمند به رشته کشتی بتوانند افتخارات خوبی برای شهر و کشور خود به دست بیاورند و زمینه شادی بیشتر مردم را فراهم کنند، افزود: فلسفه اصلی ورزش در حوزه پهلوانی نشاط عمومی، غرور ملی و سلامت اجتماعی است هر چند با وضعیتی که هم اکنون در جامعه پیرامون حوزه های اقتصادی و موضوعات اجتماعی مختلف و مشکلات گوناگون چه برای ورزشکاران و دیگر رشته های مختلف روبرو هستیم وظیفه سنگینی ورزشکاران برای شاد کردن دل مردم دارند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات جهانی فوتبال و نشاط و شادی که مردم کشورمان پس از برگزاری این مسابقات در جامعه ابراز می کردند، بیان داشت: هر چند تیم ملی فوتبال کشورمان آن توفیقی که لازمه حضور مقتدرانه آنها بود را به دست نیاورد اما عملکردشان مورد رضایت مردم بود و این موضوع زمینه ای شد برای اینکه حال مردم بهتر باشد که اصلی ترین کار ما این است که بتوانیم حال مردم را خوب کنیم زیرا این کار اجر بسیار بزرگی در جایگاه خودش دارد.

معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان با توجه به درخواست مسئولین و نمایندگان ورزش های مختلف شهرستان نسبت به تأمین و تجهیز امکانات ورزشی اظهار کرد: در راستای این نیازها یک یا دو تخته کشتی برای این سالن و کمک در جهت تجهیزات و امکانات آن طی یک ماه آینده پیگیری خواهد شد.

نظر شما