شناسهٔ خبر: 26810764 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در ۹ استان کشور

طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با مشارکت وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و جهاد دانشگاهی در ۹ استان کشور آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛بیجندی سرپرست سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی در بازدید از طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در بیرجند گفت:طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با مشارکت وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و جهاد دانشگاهی در ۹ استان کشور آغاز شد.


وی با اشاره به ظرفیت بالای جهاددانشگاهی در آموزشهای کارآفرینی در کشور افزود:150 هزار نفر در کشور توسط هزار و 500 مربی کارآفرینی در جهاد دانشگاهی تاکنون آموزش اشتغال محور دیده و متقاضیان را با مشاغل روز دنیا آشنا کرده اند.

 

بیجندی با بیان اینکه مشاغل خانگی بهترین مزیت برای پیشبرد توسعه صنعتی در ایران است،گفت:سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان،تخصصی ترین سازمان کشور در حوزه اشتغال و فناوری در کشور است.

 

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی کشور با اشاره به اینکه  از 7 سال گذشته جای پای این مشاغل در کشور باز شده است،افزود:برای موفقیت طرح توسعه مشاغل خانگی وضعیت توسعه صنعتی 9 کشور دنیا از جمله آمریکا، چین، تایلند، انگلیس، مکزیک و نیوزیلند بررسی شده است.

 

وی بازاریابی را از اولویت های اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی برشمرد و ادامه داد:محصولی که تولید می شود باید آنقدر کیفیت بالا و بسته بندی مناسبی داشته باشد که به راحتی در بازارهای داخلی و خارجی قابل عرضه و رقابت باشد.

انتهای پیام/غ

طرح توسعه مشاغل خانگی در ۹ استان کشور آغاز شد

نظر شما