شناسهٔ خبر: 26810537 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

محمدی خبر داد:

بررسی علل فروش اردوگاه باهنر در نخستین نشست کمیسیون آموزش

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با غیر قابل پذیرش خواندن فروش اردوگاه باهنر از بررسی علل تصمیم آموزش و پرورش در به حراج گذاشتن این اردوگاه در نخستین نشست کمیسیون متبوعش در هفته آینده خبر داد.

صاحب‌خبر -

داود محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملتبا اشاره به انتشار خبر فروش بزرگترین مرکز تفریحی- فرهنگی آموزش و پرورش، عنوان کرد: خبر فروش یا حراج اردوگاه باهنر بسیار غیرمنتظره بود و نیازمند این است که صحت این خبر و دلایل فروش این اردوگاه از سوی آموزش و پرورش بررسی کارشناسانه شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قطعا در نشست هفته آینده کمیسیون آموزش این موضوع طرح و درباره آن بحث و بررسی صورت می‌گیرد، افزود: فروش این اردوگاه با توجه به اینکه یکی از مهم‌ترین دارایی‌های آموزش و پرورش بود، قابل پذیرش نیست.

وی اظهار کرد: حتی قانونی یا غیرقانونی بودن فروش این اردوگاه محل سئوال است که این موضوع نیز در نشست هفته آینده کمیسیون بررسی می‌شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه اردوگاه شهید باهنر یکی از دارایی‌های مهم آموزش و پرورش بود که باید حفظ می‌شد، اظهار کرد: بسیاری از اردوهای دانش آموزی از سراسر کشور به ویژه در شرایط بحران زلزله در این اردوگاه برگزار شد و آموزش و پرورش نباید به راحتی این مرکز تفریحی را از دست می‌داد./

پایان پیام

نظر شما