شناسهٔ خبر: 26809056 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انتقام بومیان اندونزی از کروکودیل‌ها! + فیلم (16+)

بومیان خشمگین در اندونزی در انتقام کشته شدن یک مرد محلی توسط کروکودیل، تمام کروکودیل‌های منطقه را قتل عام کردند.

صاحب‌خبر -

قتل و عام کروکودیل ها توسط بومیان خشمگین + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حدود 300 کرکودیل در منطقه‌ای در اندونزی توسط افراد بومی قتل عام شدند. ساکنان این منطقه در انتقام کشته شدن یکی از مردان محلی که پیشتر توسط یک کروکودیل شکار و کشته شده بود، دست به این اقدام وحشیانه زدند. در ویدئویی که منتشر شده، افراد محلی در حالی که چاقو، چکش، تبر و قمه در دست دارند، در حال سلاخی کردن کروکودیل‌ها دیده می شوند.

بیشتر بخوانید : ویدئویی جنجالی از سیلی زدن عروس به فامیل داماد در مراسم عروسی! 

یک مرد 40 ساله محلی که هویتش اعلام نشده است روز جمعه هنگام جمع آوری علوفه در یک زیستگاه کروکودیل مورد حمله قرار گرفت و جانش را از دست داد. بنا به گفته سخنگوی اداره حفاظت از منابع طبیعی و حیات وحش اندونزی این اتفاق روز جمعه رخ داد. او در این خصوص گفت : " یکی از پرسنل صدای فریاد مردی را شنید که درخواست کمک می‌کرد. پس از نزدیک شدن به محل حادثه مشاهده شد که یک مرد جوان توسط کروکودیل مورد حمله قرار گرفته است."

پس از مراسم تدفین که در روز شنبه انجام شد عده ای از روستائیان برای انتقام 292 کروکودیل را کشتند. مقامات محلی نتوانستند از کشتن کروکودیل‌ها توسط مردم خشمگین جلوگیری کنند.

گفتنی است؛ پلیس و اداره حفاظت از منابع طبیعی و حیات وحش اندونزی سرگرم تحقیقات در خصوص این حادثه است. این در حالی است که در اندونزی کشتن حیواناتی که گونه آنها در معرض خطر است، جرم محسوب می شود و افراد خاطی با جریمه یا زندان مجازات می‌شوند.

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6602466/8332990?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

قتل عام کروکودیل ها  توسط بومیان در اندونزی!

نظر شما