شناسهٔ خبر: 26808902 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

آرئولا گزینه اصلی رم برای جانشینی آلیسون؛ سیلسن، اولسن و کاسپر اشمایکل سایر گزینه ها هستند

محمد رضایی

پس از فروش دروازه بان برزیلی به لیورپول، جالوروسی باید جای او را با دروازه بانی شماره یک پر کند.

صاحب‌خبر -

طرفداری- رم در این تابستان پس از خداحافظی بوگدان لوبونت، لوکاژ اسکروپسکی را به بولونیا فروخت و آلیسون بکر نیز تقریبا دروازه بان لیورپول است تا هر سه دروازه بان فصل گذشته رم تغییر کنند. از سوی دیگر دنیل فوزاتو و آنتونیو میرانته به ترکیب این تیم اضافه شده اند اما هنوز از گلر شماره یک تیم دی فرانچسکو رونمایی نشده است.

به نقل از وبسایت جانلوکا دی مارتزیو، آلفونسه آرئولا که با فرانسه به قهرمانی جهان رسید و انتظار می رود پس از لوریس دروازه بان شماره یک خروس ها شود، گزینه اول مونچی است که خرید او به مبلغ درخواستی پاری سن ژرمن بستگی دارد. آرئولا پس از انتقال بوفون به پاریس احتمالا در فکر ترک آنجاست به خصوص اینکه فقط یک سال از قراردادش باقی مانده است.

اما در صورت عدم توفیق در جذب آرئولا، رم به سراغ سایر گزینه ها خواهد رفت. سیلسن از بارسلونا یکی از گزینه هاست که البته خرید او آسان نیست. رابین اولسن، دروازه بان تیم ملی سوئد نیز که اخیرا پس از درخشش در جام جهانی بر سر زبان ها افتاده، دیگر گزینه مونچی است. او که در تیم کپنهاگن بازی می کند ارزانترین و در دسترس ترین گزینه برای جانشینی آلیسون است. در نهایت نام کاسپر اشمایکل مطرح می شود اما احتمالا لسترسیتی مبلغ بالایی برای دروازه بان 31 ساله دارنماکی تیمش درخواست خواهد کرد و با توجه به علاقه مندی چلسی به او، جذب اشمایکل برای رم چندان راحت به نظر نمی رسد. آنچه مشخص است رم پس از فروش آلیسون و عدم اعتماد به اسکروپسکی، به دنبال دروازه بانی شماره یک است و هیچ بعید نیست مونچی برای تقویت سایر پست ها، تا حد امکان ارزانترین گزینه ممکن را برای جانشینی آلیسون در نظر بگیرد.

نظر شما