شناسهٔ خبر: 26808152 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

در تخت:

آیین چهلم دومین شهید مدافع حرم هرمزگان در تخت برگزار شد

بندرعباس - ایرنا - آیین چهلمین روز شهادت شهید مدافع حرم، خلیل تختی نژاد شامگاه چهارشنبه با حضور استاندار هرمزگان و جمعی از نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی در شهر تخت، زادگاه وی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، شهید خلیل تختی نژاد در شب 19ماه مبارک رمضان امسال به دست گروه های تکفیری تروریستی در سوریه به شهادت رسید.
این پاسدار مدافع حرم متولد 10 مرداد سال 72 بود که در سوریه مسوولیت عملیات قرارگاه درعا را برعهده داشت و در سن 24 سالگی به فیض شهادت نایل شد.
شهید پاسدار خلیل تختی نژاد در ابتدای خدمت در سپاه پاسداران شهرستان خمیر مشغول به خدمت بود.
وی فرزند آخر خانواده محمد تختی نژاد بوده و دارای دو خواهر و برادر است.
شهید تختی نژاد لقب دومین شهید مدافع حرم استان هرمزگان را به خود اختصاص داد و بعد از شهید عبدالحمید سالاری ( نخستین شهید مدافع حرم این استان) در سوریه به شهادت رسید.
فرمانده قرارگاه عمار در آیین چهلم شهید مدافع حرم، خلیل تختی نژاد اظهار داشت: غده سرطانی اسرائیل به برکت خون شهدا زیر تیغ جراحی قرار گرفته است.
حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب ادامه داد: رییس غده سرطانی امروز جلسه اضطراری تشکیل داده و مطمئن هستم در آن جلسه به همه گفته است بدبخت شده ایم.
فرمانده قرارگاه عمار اضافه کرد: ارتش سوریه همان ارتش قدیم است که در برابر تکفیری ها عقب نشینی کرد اما با حضور شهدای مدافع حرم چنان جراتی گرفته که به سرعت در حال پیشروی است.
طائب ابراز داشت: این پیشروی ها که ترس سران رژیم صهیونیستی را برانگیخته، موجب به خطر افتادن دشمن در جبهه درعا، قنیطره و جولان شده است.
وی بیان داشت: دشمنان می دانند آزادی جولان موجب رقم خوردن چه حوادث بزرگی می شود و از همین روی درحال تکاپو هستند.
فرمانده قرارگاه عمار افزود: به همین سبب ترامپ در سفر به کشورهای مختلف از آنها می خواهد به ایران بگویند ارتش سوریه پیشروی نکند.
طائب اضافه کرد: اگر غده سرطانی اسرائیل جراحی شود رگ و ریشه های صهیونیست در منطقه خشک شده و خانه خدا برای بقیه الله (عج) امن می شود.
فرمانده قرار گاه عمار گفت: مشکلات ارزی و اقتصادی وجود دارد و دستیابی به موفقیت بدون پشت سر گذاردن سختی ها امکان پذیر نیست.
طائب ابراز داشت: مساله برای مقام معظم رهبری مشخص بوده و با صبر و مقاومت به هدف خواهیم رسید.
7408/3219

نظر شما