شناسهٔ خبر: 26807466 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

محرومیت روستاهای بهبهان از اینترنت پر سرعت

فرماندار بهبهان از محرومیت 80 درصد روستاهای این شهرستان از اینترنت پرسرعت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد حری، فرماندار بهبهان در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این شهرستان برگزار گردید بیان داشت: بهبهان دین خود را در انقلاب اسلامی به خوبی ادا کرده و نقش ویژه‌ای در پیروزی آن داشته و در دوران 8 سال دفاع مقدس هزار و یک شهید را به اسلام تقدیم کرده است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در دولت تدبیر و امید اتفاقات خوبی در حوزه‌های مختلف از جمله در حوزه ارتباطات رخ داد، از جمله؛ افزایش پهنای باند به 12 گیگ و راه‌اندازی نسل 3، 4 و 4.5 همراه اول را در بهبهان داشته‌ایم، همچنین واگذاری اینترنت پرسرعت ADSL در ۲۰۴ مرکز روستایی نیز در بهبهان اتفاق افتاده است.

حری در ادامه اتصال ۱۱ مرکز روستایی به فیبر نوری را از دیگر خدمات دولت تدبیر و امید عنوان کرد.

فرماندار شهرستان بهبهان شاخص توسعه زیرساخت های ارتباطات را مهم ترین زیرساختی عنوان کرد که در تمام جوامع مدنظر قرار می‌گیرد و اذعان داشت: هرچقدر این شاخص تقویت شود می ‌‌تواند منجر به توسعه و ترقی یک مجموعه خاص گردد.

این مقام مسئول در ادامه افزود: متاسفانه علیرغم تمام اقدامات انجام شده کاستی هایی را نیز شاهد هستیم و روستاهایی داریم که همچنان مشکل آنتن‌دهی دارند، ضمن اینکه با کمبود تلفن ثابت در برخی از مناطق شهری مواجه هستیم.

محمد حری با اشاره به اینکه 80 درصد روستاهای بهبهان فاقد اینترنت پر سرعت هستند اظهار داشت: امیدواریم سفر وزیر ارتباطات به شهرستان منجر به رفع این کاستی‌ها شود و حضور اوی نشان از اهتمام دولت تدبیر و امید دارد.

انتهای پیام/گ

روستاها از اینترنت پرسرعت محروم اند

برچسب‌ها:

نظر شما