شناسهٔ خبر: 26807158 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

لوک شاو: وقتش رسیده خودم را به مورینیو ثابت کنم؛ عملکردم در فصل های اخیر، ناامیدکننده بوده است

امیرعلی پژمان

دفاع چپ 23 ساله شیاطین سرخ، مصمم است خودش را به مورینیو ثابت کند.

صاحب‌خبر -

طرفداری- طی روزهای قبل خبر دادیم لوک شاو چشم انتظار شروع فصل جدید به همراه منچستریونایتد است و می خواهد خودش را به مورینیو ثابت کند؛ در غیر این صورت او پس از اتمام قراردادش، تابستان آینده از جمع شیاطین سرخ جدا خواهد شد.

به گزارش اسکای اسپورتس، لوک شاو در حالی که به همراه منچستریونایتد در ایالات متحده آمریکا حضور دارد، اظهار داشت:

همه بازیکنان این فرصت را دارند که خودشان را نشان دهند، نه فقط من. این گونه به شرایط موجود نگاه می کنم. اهمیت پنج بازی پیش روی مان، در کسب آمادگی بیشتر خلاصه می شود. می خواهم به سرمربی ثابت کنم هنوز می توانم بخشی از این تیم باشم و حتی وقتی همه بازیکنان برگردند، جایگاه ثابتی در ترکیب داشته باشم. اکنون وقتش رسیده خودم را به مورینیو ثابت کنم.

شاو در خصوص چهار فصلی که در منچستریونایتد سپری کرده، ادامه داد:

این فصول، ناامیدکننده بوده اند. وقتی به سال های اخیر فکر می کنم، متوجه می شوم حضور ثابت و با دوامی در ترکیب تیم نداشته ام. سالی که پایم شکست، احساس می کردم قدرتمند هستم و بدشانس بودم که با این مصدومیت مواجه شدم. می دانم قادر به انجام چه بازی ای هستم و به همین دلیل، هنوز در منچستریونایتد حضور دارم. اگر سرمربی به من باور نداشت، بعید می دانم الان اینجا حضور داشتم.

گفتنی است لوک شاو طی دو فصل اخیر، تنها 22 بازی برای منچستریونایتد در لیگ برتر انجام داده و اشلی یانگ توانسته خودش را به عنوان دفاع چپ اصلی تیم به مورینیو ثابت کند.

نظر شما