شناسهٔ خبر: 26806379 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

مدیر برنامه‌های چشمی: صحبت‌های افتخاری دروغ محض است

مدیر برنامه‌های هافبک تیم استقلال نسبت به اظهارات مدیرعامل سابق این باشگاه واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :
سیدرضا افتخاری مدیرعامل سابق باشگاه استقلال امروز در اظهارات خود عنوان کرد که روزبه چشمی مبلغ زیادی از باشگاه استقلال خواستار شده و یک رقم عجیب و غریب را درخواست کرده است. کریمی مدیر برنامه‌های چشمی که در نشست این بازیکن و مدیرعامل استقلال حضور داشت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس نسبت به اظهارات افتخاری واکنش نشان داد.

وی گفت:‌ زمانی که در جلسه حضور پیدا کردیم اصلاً بحث مالی مطرح نشد و همه چیز در مورد پیشنهادات و آینده روزبه به پیش کشیده شده بود حتی افتخاری خطاب به چشمی گفت تو که صحبتی در این زمینه نمی‌کنی ولی من هم تا با هیأت مدیره مشورت نکنم چیزی نمی‌توانم بگویم. در این زمینه آقای ملکی نیز شاهد هستند و می‌توانند روی صحبت ما صحه بگذارند.

وی تأکید کرد: افتخاری گفت بهتر است ما قرارمان را بگذاریم برای چند روز مانده به بازی‌ها که روزبه چشمی اعلام کرد آقای افتخاری من تا آن زمان نمی‌توانم صبر کنم چون چند پیشنهاد دارم اما گزینه اول من استقلال است.

مدیر برنامه‌های چشمی تأکید کرد: افتخاری به ما گفت شما فردا ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه به باشگاه بیایید تا صحبت نهایی را انجام دهیم. ما اصلاً نمی‌دانستیم چه خبر است وقتی که داشتیم از باشگاه خارج می‌شدیم مدیرعامل باشگاه به من گفت شاید کمی فردا قرارمان دیر یا زود شود به همین علت با شما تماس می‌گیرم.

کریمی تأکید کرد: خدا شاهد است فردا بیش از ۳۰ بار با او تماس گرفتم اما او پاسخ تلفن‌های ما را نداد و حتی به مسئول دفترشان تماس گرفتم و به او گفتم این کار درست نیست چرا مدیرعامل باشگاه جواب تلفن بازیکن را نمی‌دهد. حالا امروز شنیده‌ایم آقای افتخاری در مصاحبه‌اش عنوان کرده که چشمی صحبت از پول کرده است. آن ش ما تا ساعت ۲ بامداد منتظر تماس آقای افتخاری بودیم اما دوستان مشغول مذاکره با یک بازیکن دیگر بودند. آقای افتخاری کی ما صحبت مالی کردیم؟ این حرف‌ها درست نیست.

به گزارش فارس، مدیر برنامه‌های هافبک تیم استقلال تأکید کرد‌: افتخاری به روزبه گفت ما کمتر از پژمان منتظری به تو پول نمی‌دهیم که چشمی هم به او گفت من کاری به قرارداد دیگران ندارم ولی دوست دارم در مورد خودم صحبت کنید. برای‌مان جالب است وقتی صحبت مالی نشده و خود آقای افتخاری حرفی را پیش کشیده و جوابی هم از طرف ما در مورد مسائل مالی نشینده چگونه آن حرف‌ها را زده است. اینگونه صحبت کردن اصلاً درست نیست. این حرف‌هایی که زده شده دروغ محض است و همان روزی که به باشگاه آمدیم وقتی متوجه شدیم آقای افتخاری با ما قرار گذاشته اما ساعت قرار را تغییر داده فهمیدیم چه خبر است. واقعاً برایم ناراحت‌کننده بود و فقط امیدوارم وجدان مدیرعامل استقلال راحت باشد.


نظر شما