شناسهٔ خبر: 26805782 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

دیدار اعضای کمیسیون امنیت ملی با فرمانده کل ارتش

ايسنا : رییس و اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در دیدار با امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از اقدامات ارتش در حوزه های دفاعی، امنیتی و نجات و امداد مردم در زلزله سر پل ذهاب قدردانی کردند.

صاحب‌خبر -

در این دیدار که در ستاد فرماندهی ارتش صورت گرفت، مسائلی از جمله بررسی ابعاد زلزله و چگونگی کمک‌رسانی به مردم زلزله زده سر پل ذهاب، مشکلات بازنشستگان و تهدیدات بالقوه دشمنان و راه‌های ارتقای امنیت مرزهای زمینی، هوایی و دریایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

این گزارش حاکی است علاءالدین بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و اعضای این کمیسیون از سرعت عمل، مدیریت و حضور به موقع و موثر ارتش جمهوری اسلامی ایران در نجات و امداد مردم مصیبت دیده در زلزله سر پل ذهاب قدردانی  و مواضع و راهبردهای اخیر ارتش در حوزه‌های مختلف و همچنین تقویت اتحاد نیروهای مسلح را موجب ارتقاء توان دفاعی کشور دانستند.

در این دیدار که امیر سرتیپ حسین دادرس جانشین فرمانده کل ارتش و همچنین امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ‌ کننده ارتش حضور داشتند، امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش با تحلیل مسائل و مشکلات و راهکارهای مقابله با بحران‌ها در آینده، بهره‌مندی بیشتر و بهتر از توانمندی‌های کشور و نیروهای مسلح در بحران ها را مورد تاکید قرار داد.

 

نظر شما