شناسهٔ خبر: 26805550 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اختصاص مشوق ۷۰ درصدی برای سرمایه گذاران در شهرک صنعتی میمند

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از اختصاص مشوق ۷۰ درصدی برای سرمایه گذاران شهرک صنعتی میمند خبر داد.

صاحب‌خبر -

اختصاص مشوق ۷۰ درصدی برای سرمایه گذاران در شهرک صنعتی میمندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احد فتوحی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در بازدید از شهرک صنعتی میمند، گفت: بستر‌ها برای تبدیل شهرک صنعتی میمند به مهمترین قطب تولید، فرآوری عرقیات گیاهی و گیاهان دارویی کشور فراهم است.

وی افزود: بر اساس مصوبه جدید هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی فارس و با هدف جذب و حمایت حداکثری از سرمایه گذاران برای ایجاد تولید و اشتغال پایدار، پرداخت سهم نقدی خرید اراضی در شهرک صنعتی میمند ۵ درصد با اقساط ۴۸ ماهه تعیین شده است.

فتوحی، از بازگرداندن تا سقف ۷۰ درصد از مبالغ اسناد تعهدی باقی مانده به سرمایه گذاران به شرط ایجاد اشتغال و بهره برداری از واحد صنعتی خبرداد و گفت: اختصاص این مشوق‌ها که تا پایان امسال هم مهلت دارد بستر مناسبی را برای توسعه سرمایه گذاری در این شهرک صنعتی فراهم می‌کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه تاکنون ۱۵ قرارداد سرمایه گذاری در شهرک صنعتی میمند منعقد شده است گفت: ۵ واحد صنعتی در این شهرک صنعتی با اشتغال ۶۰ نفر در مرحله بهره برداری است.

فتوحی در ادامه با اشاره اعتراض صنعتگران مستقر در این شهرک صنعتی در زمینه لزوم برخورد با واحد‌هایی که بصوت غیرمجاز در خارج از محدوده شهرک صنعتی به فعالیت می‌پردازند گفت:بر اساس قانون مصوبه هیات دولت استقرارواحد‌های تولیدی در شعاع کمتر از ۵۰ کیلومتر شهرک‌های صنعتی ممنوع است مگر اینکه شهرک صنعتی زمین طرح مورد نظر را در اختیار نداشته باشد یا استقرار آن واحد صنعتی به لحاظ بهداشتی، زیست محیطی یا مسائل دیگر در شهرک صنعتی امکان پذیر نباشد که در این موارد ضروری است در زمینه استقرار واحد صنعتی در خارج از شهرک‌های صنعتی از شرکت صنعتی میمند فارس استعلام شود.

شهرک صنعتی میمند دارای ۹۵ هکتار مساحت است که ظرفیت استقرار ۶۶ واحد صنعتی با پیش بینی ۳۳۰ نفر اشتغالزایی را دارد.
انتهای پیام/ر

فراهم کردن توسعه سرمایه گذاری در شهرک صنعتی میمند

برچسب‌ها:

نظر شما