شناسهٔ خبر: 26805546 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مشکلات را پشت سر می‌گذاریم

امیرحسین فتحی سرپرست جدید باشگاه استقلال پس از جلسه امروز هیات مدیره درباره وضعیت این تیم توضیحاتی ارائه داد.

صاحب‌خبر -

با کمک هواداران، هیات مدیره و پیشکسوتان مشکلات را پشت سر می گذاریمبه گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ امیر حسین فتحی سرپرست جدید باشگاه استقلال بعد از انتخابش به این سمت به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

صحبت اولیه؟
لازم می دانم از زحمات دوست و برادر عزیزم آقای افتخاری قدردانی کنم و همچنین درگذشت پدر ایشان را تسلیت می گویم. امروز به عنوان سرپرست مجموعه انتخاب شدم و امیدوارم با هماهنگی و تعامل اعضای هیات مدیره بتوانیم باشگاه مردمی و بزرگ استقلال را به جایگاه اصلی‌اش برسانیم.

عبور استقلال از شرایط فعلی؟
قطعا کار سختی نیست و با هماهنگی و تعامل اعضای هیات مدیره و همینطور پشتیبانی و حمایت همیشگی وزارت ورزش بتوانیم استقلال را به جایگاه خودش برسانیم.

نارضایتی هواداران از شرایط موجود؟
من چند دقیقه است خدمت دوستان هستیم با هماهنگی دوستان جلساتی خواهیم گذاشت و مسایل را حل خواهیم کرد. استقلال باشگاه بزرگی است و هیچ وقت متکی به فرد نبوده است در طول تاریخش بازیکنان بزرگی آمده اند و رفتند. ان شاءالله با کمک هواداران و پیشکسوتان ان شاءلله مشکلات را حل خواهیم کرد.

احتمال سفر به ترکیه؟
اگر نیاز باشد الان با مجموعه باشگاه و ریاست محترم هیات مدیره صحبت خواهم کرد و اگر لزومی باشد در ترکیه حضور خواهم داشت. همچنین درباره قرارداد بازیکنان نیز صحبت های لازم را انجام داده و هرکاری که نیاز باشد برای جذب و نگه داشتن بازیکنان انجام می دهم. من به هواداران که در گرما و سرما کنار تیم بودند می گویم که امیدوارم. مطمئن هستم عزیزان هوادار کنار باشگاه بودند و هستند و خواهند بود و این اطمینان را می دهم که مشکلات باشگاه مرتفع خواهد شد.

مدیران قبلی استقلال؟
دوستان عزیز مدیران قبلی زحمت کشیدند و از زحمت آن ها تشکر می کنم. باشگاه های پرسپولیس و استقلال  مشکلات بزرگی دارند  و امیدواریم که ان شاءلله بتوانیم این مشکلات را حل کنیم.

اسپانسر استقلال؟
قطعا برنامه خاصی برای اسپانسر که منحصر به ایرانسل است داریم  و با دیگر اسپانسر ها صحبت کرده و مدیریت کنیم تا مشکلات باشگاه کم شود.


استعفای افتخاری؟
قطعا وزیر و مجمع با کسی تعارف یا رودربایستی نداشتند. آقای افتخاری به دلیل مشکلات و مسائل خاصی که داشتند، خدمت آقای وزیر بودند و استعفا دادند. استعفای ایشان مورد موافقت هیئت مدیره قرار گرفت. شخص وزیر و وزارتخانه این را موکول کردند به تصمیم هیئت مدیره و آنها هم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آقای افتخاری، با استعفای ایشان موافقت کردند و بنده را به عنوان مدیر و سرپرست مجموعه انتخاب کردند که بتوانیم راه باشگاه را ادامه دهیم و مشکلات را تک تک با کمک دوستان حل کنیم.

تغییرات در سطح مدیران استقلال؟
هنوز در این خصوص تصمیم گرفته نشده است. با دوستان و عزیزان هیئت مدیره مشورت می کنیم و نسبت به انتخاب همکاران یا ابقای همین دوستان فعلی تصمیم مناسب خواهیم گرفت.

صحبت پایانی؟
امیدوارم شاهد روزهای بسیار خوب برای باشگاه استقلال و فوتبال ایران باشیم و هواداران عزیزمان روز به روز باشگاه را مستحکم تر و با روحیه بهتر ببینند و همینطور مثل همیشه در کنار ما باشند.

 

نظر شما