شناسهٔ خبر: 26805034 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

برای جذب تیام با دلال‌هایش مواجه هستیم

ملکی: قرارداد آقاخان و کریمی قطعی نیست/ حسینی و چشمی را نگه می‌داریم

رییس هیات مدیره استقلال می‌گوید هنوز با بازیکنان مصدوم قرارداد نبستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، عباس ملکی بعد از جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال که منجر به کناره گیری افتخاری از این تیم و انتخاب امیرحسین فتحی به عنوان سرپرست مدیرعاملی این باشگاه شد، در جمع هواداران نگران و ناراحت استقلال اظهار کرد:  تمام تمرکز و تلاش‌مان این است که استقلال بهترین نتایج را بگیرد.

رییس هیات مدیره استقلال درباره وضعیت مجید حسینی گفت: او با ما قرارداد دارد و مطئن باشید در استقلال می‌ماند. خیالتان از بابت او راحت باشد.

او با اشاره به وضعیت تیام گفت: مطمئن باشید تمام تلاش‌مان را برای موفقیت استقلال انجام داده‌ایم. بازیکنانی مانند تیام حتی حاضر به گفت‌وگو با مدیرعامل باشگاه استقلال هم نشد و تأکید می‌کرد زمانی صحبت می‌کند که مدیر برنامه‌هایش در جلسه حضور داشته باشد.

رییس هیات مدیره استقلال تاکید کرد: متأسفانه ما با دلال‌های این بازیکن‌ها مواجه شدیم و از باشگاه  استقلال هزینه‌های زیادی درخواست می‌کردند. در کنار جذب بازیکنان، بیشتر بدهی‌ها را پرداخت کردیم. بازیکنان ما 80 درصد از حقوق خود را گرفتند.

ملکی خطاب به هواداران استقلال گفت:‌ بازیکنی مانند روزبه چشمی با ما قرارداد دارد و مطمئناً به باشگاه استقلال برمی‌گردد. بازیکنانی مانند علیرضا بیرانوند و وحید امیری در لحظات آخر با باشگاه پرسپولیس به توافق رسیدند ما هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا با بازیکنان مدنظر استقلال قرارداد امضا کنیم.

وی در ادامه درباره عقد قرارداد با بازیکنان مصدوم گفت: با هیچ بازیکنی در حال حاضر قرارداد بسته نشده است. اجازه دهید بازیکنان از اردوی ترکیه برگردند بعد در صورت تأییدیه پزشک با آنها قرارداد امضا می‌شود. بازیکنانی مانند علی کریمی و مرتضی آقاخان هنوز قراردادشان امضا نشده است. در حال حاضر علی کریمی در اردوی ترکیه تمرین می‌کند و هیچ مشکل پزشکی ندارد.

ملکی در واکنش به اعتراض هواداران به پندار توفیقی گفت: همه مسئولان برای موفقیت استقلال زحمت می‌شکند. مطمئن باشید در بعضی مواقع می‌خواهیم جلوی دلال‌ها را بگیریم. با همین تیم بهترین نتایج را در لیگ برتر کسب می‌کنیم.

انتهای پیام

نظر شما