شناسهٔ خبر: 26804981 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بانک ورزش | لینک خبر

بازنده بزرگ تغییرات باشگاه استقلال

صاحب‌خبر -

بانک ورزش - علی فتح‌اله‌زاده بازهم به صندلی مدیریت باشگاه استقلال نرسید.


به گزارش خبرنگار بانک ورزش، مدیرعامل سابق این باشگاه که در کمال تعجب به راحتی در رسانه‌ها درباره بدهی‌های میلیاردی دوران خود در این باشگاه صحبت می‌کند، امید زیادی داشت تا با استفاده از شرایط بد باشگاه بتواند از طریق حامیانش در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها به صندلی مدیریت استقلال باز گردد، اما امروز روز خوبی برای وی نبود.


باشگاه استقلال پس از چند هفته که حواشی زیادی چون عملکرد ضعیف در نقل و انتقالات (به لطف درخواست‌های عجیب برخی بازیکنان)، سرباز زدن تعدادی از ملی‌پوشان برای ملاقات با مدیرعامل، نارضایتی شدید هواداران، شکست در سوپرجام (که توسط سازمان لیگ اعلام شد) و ... را تجربه کرد به دلیل استعفای رضا افتخاری پس از جلسه امروز هیات مدیره تغییراتی هرچند اندک را در سطح مدیریت این باشگاه ایجاد کرد و امیرحسین فتحی را به عنوان سرپرست انتخاب کرد.


اما فتح‌اله‌زاده با وجود همه این مشکلات، مورد قبول وزارت ورزش قرار نگرفت تا همچنان از صندلی گرم و پرسروصدای مدیریت استقلال دور بماند.


او بدون تردید یکی از بازندگان بزرگ این تغییرات بود و باوجود تبلیغات گسترده در روزهای اخیر نتوانست برای بار چهارم(!) به مدیریت استقلال برسد.


رضا افتخاری امشب صحبت‌های جالب و عجیبی از دوران مدیریت خود در استقلال بیان کرد که می‌توانید در این لینک بخوانید.

 

نظر شما