شناسهٔ خبر: 26804073 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خرداد | لینک خبر

مهرجویی با تئاتر درس به خانه ها می آید

صاحب‌خبر -
خرداد:شورای پروانه ساخت و نمایش خانگی با ساخت یک فیلمنامه و عرضه نسخه خانگی تئاتر «درس» داریوش مهرجویی موافقت کرد.



به گزارش خرداد، ایرنا به نقل روز چهارشنبه روابط عمومی سازمان امور سینمایی، سمعی و بصری، شورای پروانه ساخت خانگی با ساخت یک فیلمنامه موافقت کرد.
بر اساس جلسه اخیر شورای پروانه ساخت خانگی که با حضور اکثر اعضا برگزار شد، با ساخت فیلم نامه ' مثل یک سرباز' به تهیه کنندگی فاطمه عبدالمحمدی و کارگردانی علیرضا مفتخری مظاهری موافقت شد.
اعضای شورا در این جلسه همچنین با ساخت دو عنوان فیلم کوتاه موافقت کردند.
در جلسه اخیر شورای پروانه نمایش خانگی، با عرضه سریال «ساخت ایران فصل 2 قسمت10» به تهیه کنندگی مشترک منصورسهراب پور و سید امیر پروین حسینی و کارگردانی برزو نیک نژاد و تئاتر «درس» به تهیه کنندگی و کارگردانی داریوش مهرجویی رضایت داده شد.
این تئاتر پیش از این در بهار سال 90 در خانه هنرمندان به صحنه رفت.
برای عناوین سینمایی ایرانی، « جشن دلتنگی» به تهیه کنندگی سید علی قائم مقامی و کارگردانی پوریا آذربایجانی،«رفتن» به تهیه کنندگی جمشید محمودی و کارگردانی نوید محمودی ،«تگرگ و آفتاب» به تهیه کنندگی و کارگردانی رضا کریمی و«فِراری» به تهیه کنندگی جهانگیر کوثری و کارگردانی علیرضا داوود نژاد پروانه نمایش خانگی صادر شد.
براساس این گزارش، در جلسه شورای پروانه نمایش خانگی با عرضه هشت عنوان فیلم خارجی، دو عنوان فیلم مستند و آموزشی و دو عنوان فیلم مراکز فرهنگی و جشنواره ها نیز موافقت شد.

نظر شما