شناسهٔ خبر: 26803145 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

سرپرست جدید استقلال معرفی شد/ فتحی جای افتخاری را گرفت/افتخاری: هر چه خوبی کردم، بدی دیدم/ همه را خریدند!

هیات مدیره و سرپرست جدید باشگاه استقلال مشخص شدند.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :
در پایان جلسه امروز هیات مدیره استقلال، امیرحسین فتحی به جای سید رضا افتخاری به عنوان سرپرست مدیرعاملی جدید این باشگاه انتخاب شد.

با وجود انتخاب فتحی به عنوان سرپرست مدیرعامل استقلال، سید رضا افتخاری کماکان عضو هیات مدیره این باشگاه باقی ماند.

همچنین عباس ملکی به عنوان رییس هیات مدیره استقلال انتخاب شد و پندار توفیقی با وجود رفتن رضا افتخاری، در سمت معاون ورزشی این باشگاه ابقا شد.

افتخاری: هر چه خوبی کردم، بدی دیدم/ همه را خریدند!

مدیرعامل سابق استقلال می‌گوید مشکل جسمانی ندارد این حرف ها فقط شایعه است.

به گزارش ایسنا، سید رضا افتخاری درباره دلایل استعفایش از سمت مدیرعاملی استقلال و طرح شایعه استعفا به خاطر ضعف جسمانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این موضوع شایعه است. من فوتبالیست بودم و حالا حالاها هم بازی می کنم. چیزی که مرا وادار به استعفا کرد این بود که هر چه خوبی کردم، بدی دیدم. من به طور مختصر اقداماتم در استقلال را می‌گویم. همه چیز را به هوادار نمی توانم بگویم. همه چیز را به خاطر کم کاری من نگذارند. من در طول این دو سال کارهای زیادی کردم. تا به حال سابقه نداشته بازیکن و مربی بیش از ۳۰ درصد قرارداد خود را در ابتدای فصل بگیرند. برای اولین بار ۸۰ درصد از مطالبات بازیکنان در لیگ شانزدهم و ۸۰ درصد هم در لیگ هفدهم پرداخت کردیم.

او ادامه داد: با تمام بازیکنان خارجی تسویه حساب کردیم. تعداد زیادی از پرونده های خارجی در فیفا را بستیم و پول بازیکنان را دادیم و باشگاه را از این وضعیت نجات دادیم. باشگاهی را که هر روز از سوی AFC تهدید می‌شد، نجات دادیم و از AFC مجوز حرفه‌ای شدن گرفتیم.

مدیرعامل سابق استقلال ادامه داد: در لیگ قهرمان آسیا شرکت کردیم. تعدادی از قراردادهای قبلی مانده که ان شاء‌الله مدیریت جدید تسویه حساب می‌کند. اینکه می‌گویند با بازیکن مصدوم قرارداد بستند درست نیست. وقتی مدرک پزشکی ارائه می شود، من قرارداد را امضاء می‌کنم. فقط قرارداد دو بازیکن نهایی شده است.

او گفت: در این مدت زمان برخی از هواداران به پدر من توهین کردند. او سید بزرگواری بود که جدش جواب این توهین‌ها را می‌دهد. به من توهین می‌کردند، تحمل می‌کردم ولی به کسی که نمی‌شناختند توهین کردند. اگر او را بشناسند، خودشان از درد می‌میرند.

افتخاری تاکید کرد: برای اولین بار مالیات اعضای خارجی باشگاه را پرداخت کردیم. به غیر از چند هتل و آژانس و مجموعه ورزشی آزادی هیچ گونه بدهی نداریم. شما گذشته و حال را ببینید. چقدر بدهی روی دست باشگاه گذاشتند که من الان جور آن‌ها را می‌کشم. یک وقت کسی گفت اگر بدهی گذاشتند، دو قهرمانی آوردند اما من گفتم من جور قهرمانی آن ها را می‌دهم پس قهرمانی از آن من است. بعد می‌گویند که او الان هم بدهکار است. می گویند به جابر انصاری و ... بدهکار است که این‌ها مربوط به روزهای گذشته است که به زودی چک‌های آن‌ها تسویه حساب می‌شود.

افتخاری با بیان اینکه جام جهانی بزرگترین خسارت را به باشگاه استقلال زد، خاطر نشان کرد: ما یک مصدوم دادیم. وقتی تیم به ایران برگشت، دو هفته به بازیکنان استراحت دادند. این ها نتوانستند در اردوی تدارکاتی و بدنسازی ما حاضر شوند. ما به سازمان لیگ گفتیم تاریخ سوپر جام را تغییر دهید که بتوانیم تیم را آماده مسابقات کنیم. اگر الان بعد از بدنسازی بازی کنیم، بازیکن مصدوم می شود. اگر فردا نتوانستیم مقابل السد نتیجه بگیریم، چه کسی پاسخگو خواهد بود.

او با بیان اینکه می‌خواهد درباره بازی سوپرجام افشاگری کند، افزود: دو اسپانسر پشت این بازی هستند. همه را خریدند و همه را بسیج کردند که این بازی را برگزار کنند تا دو میلیارد نصیب‌شان شود. من به خاطر دو میلیارد که اجازه نمی‌دهم بازیکنم مصدوم شود. به وزیر هم گفتم و او هم قانع شد. بعد هم می‌گویند چون استقلال حاضر نشد، بازی سه بر صفر شود. باید تیم حریف به زمین برود و بازی را سه بر صفر اعلام کنند. این یک قانون من درآوردی است.


نظر شما