شناسهٔ خبر: 26802964 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

واران: خودم را به همین شکلی که هستم، پذیرفته ام؛ کیلیان ام باپه یک آدم فضایی است

میلاد وفادار

واران هم مجذوب توانایی فنی بالای ام باپه در 19 سالگی شده است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- رافائل واران در مصاحبه جدیدش ضمن ستایش از کیلیان ام باپه، به دفاع از سبک کاری خود پرداخته است.

به گزارش اکیپ، ام باپه با چهار گلی که در رقابت های جام جهانی 2018 به ثمر رساند، علاوه بر کسب جایزه بهترین بازیکن جوان آن رقابت ها، به تیم ملی کشورش کمک کرد تا جام قهرمانی را بالای سر ببرد. واران در این باره گفته است:

برخی موجودات فضایی را می شناسم. فکر می کنم این نخستین باری است که یک آدم فضایی جوان را می بینم. معمولا موجودات بیگانه را در 25-30 سالگی ملاقات می کنم. در جام جهانی یکی از آن ها را دیدم که زیر 20 سال سن داشت. با حضور او، همه چیز سریع تر پیش می رود. هنگامی که قبل از بازی ها با کیلیان در مورد مباحث تاکتیکی حرف می زنم، هنوز حرفم به پایان نرسیده که می بینم منظور مرا متوجه شده است. 

مدافع رئال مادرید ضمن اعلام استقلال سبک بازی خود از سایرین، گفت که دوست دارد خودش باشد.

از هفت سالگی شنیدم که می گفتند: «او خوب است» «او خوب است»؛ بله، من خوبم ولی این تمام هستی من نیست. نمی توان بدون داشتن شخصیت، دوران حرفه ای همچون من و حضور هفت ساله ام در رئال مادرید را تجربه کنید. گاهی از من خواسته می شد تا بیشتر شبیه (سرخیو) راموس بازی کنم، بیشتر خشن باشم و فلان کار را کنم و بسار کار را انجام دهم. من سبک بازی خودم را دارم و تا بدین جا اوضاع بد پیش نرفته است. افراد خواستار تغییر من بودند و این مرا اذیت می کند. آیا از راموس درخواست می شود تا همچون فرد دیگری بازی کند؟ ما به همین شکلی که است، او را می پذیریم. مرا به همین شکلی که هستم قوبل کنید. افتخار می کنم در این جام جهانی _داخل نقل قول بنویسید_ «خودم را به همین شکلی که هستم، پذیرفتم».

نظر شما