شناسهٔ خبر: 26802834 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ۵۹۸ | لینک خبر

بازی های اندروید را در ای.پی.کی یار رایگان دانلود کنید

رپرتاژ

صاحب‌خبر -

امروزهاغلب افراد از ابزار الکترونیک مانند موبایل بهره مند هستند. بسیاری از گوشی های همراه از سیستم عامل اندروید استفاده می کنند. در این مقاله قصد داریم سایتی را به شما معرفی نماییم که اپلیکیشن ها و بازی های اندروید متفاوتی را آماده کرده و به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار داده است. در سایت ای پی کی یار شما می توانید بازی های اندروید مورد نظر خود را پیدا کرده و به سادگی دانلود نموده و روی گوشی اندروید خود نصب نموده و از آن استفاده نمایید.

به عنوان مثال یکی از محبوب ترین نرم افزارهایی که کاربران روی گوشیهای همراه نصب مینمایند و مورد استقبال عموم قرار گرفته است، برنامه اینستاگرام اندروید میباشد که فضایی برای انتشار عکس و ویدئوهای به یاد ماندن شماست. در این برنامه امکان لایک کردن و کامنت گذاشتن پست های دوستان، همینطور اشتراک گذاری عکس، امکان گذاشتن ویدیو زنده، فالو کردن هنرمندان مشهور و نیز گذاشتن استوری به مدت ۲۴ ساعت را خواهید داشت.

یکی از برنامه های دیگری که در سایت ای پی کار قابل دانلود می باشد، نسخه جدید Advanced Download Manager Pro (ADM) که به فارسی دانلود منیجر اندروید شناخته میشودمیباشد. با اطمینان می توان این مسئله را مطرح کرد که یکی از بهترین دانلود منیجرهای موجود در حال حاضر برای گوشی های اندروید دانلود منیجر ADM نسخه 6.4.0 است. امروزه هر تلفن همراه اندرویدی حتماً از یک نرم افزار دانلود منیجر استفاده می کند که این نرم افزار کاربردی می تواند بهترین انتخاب برای شما کاربر محترم باشد.

بعضی از ویژگی های کاربردی این نرم افزار به شرح زیر است:

امکان دانلود همزمان تا 3 فایل

برای اینکه سرعت دانلود افزایش پیدا کنه میتوانید فایل را به ۹ قسمت تقسیم کنید

امکان متوقف کردن و دوباره و از سرگیری دانلود

امکان تعیین زمان بندی برای توقف دانلود

امکان گرفتن بکاپ از لیست دانلود شده ها و ذخیره سازی آن ها در کارت حافظه

امکان نمایش آیکون نوع فایل و پیشرفت دانلود در نوار اطلاع رسانی

و همینطور پشتیبانی از تمام مرورگرهای رایج مثل گوگل کروم، اکسپلورر، فایرفاکس و غیره

در نهایت در نسخه جدید، بهبود عملکرد و رفع مشکلات برنامه در نظر گرفته شده است.

نرم افزار Autosync Google Drive:

اتوسینک گوگل درایو به شما این امکان را می دهد که به صورت اتوماتیک فایل ها و فولدرهای نامحدودی را با فضایی که در گوگل درایو کلود دارید و همچنین با دیگر دستگاه هایتان به اشتراک بگذارید یا سینک کنید.این نرم افزار، یک ابزار ایده آل برای سینک کردن عکس، آپلود عکس، دانلود موزیک، بک آپ فایل و مدارک، ارسال اتوماتیک فایل ها، اشتراک گذاری اتوماتیک بین دستگاه ها می باشد.

فایل های جدید دستگاه تان فوری و با سرعت در گوگل درایوتان آپلود می شود و فایل های جدید گوگل درایوتان به صورت اتوماتیک بر روی دستگاه تان دانلود می شوند. اگر از روی اشتباه یک فایل را در یک طرف این معادله پاک کنید، در هر دو طرف پاک خواهد شد. مثلا اگر یک فایل که در گوشی تان هست را پاک کنید. همان فایل در گوگل درایو شما نیز پاک خواهد شد. قابلیت اجرا در تمامی دستگاه هایتان را دارد مثلا هم میتوانید روی تبلت و هم روی گوشی خود همزمان نصب کنید که اگر فایل های هر دو دستگاه شما با یک اکانت گوگل درایو سینک باشد، دو دستگاه شما نیز اتوماتیک به هم سینک می شود.

نرم افزارAutosync Google Driveدر مارکت گوگل پلی به صورت رایگان منتشر شده است و در حال حاضر بیش از 1,000,000 دانلود از سراسر جهان داشته و امتیاز 4.5 از 5.0 را به خود اختصاص داده است.پیشنهاد میکنیم نسخه فول این اپلیکیشن را برای همیشه از این صفحه دنبال کنید و همیشه جدیدترین نسخه این برنامه را بر روی دستگاه اندرویدی خود از سایت ای.پی.کی یار نصب نمایید.

برخی از قابلیت های این نرم افزارAutosync Google Drive:

حالت های سینک شدن مختلف

آپلود سریع و آنی

بسیار کاربردی و مصرف باطری کم

نصب آسان

مانیتور کردن سطح باطری

و بسیاری از قابلیت های دیگر

آخرین تغییرات برنامهAutosync Google Drive:

رفع اشکالات برنامه

در سایت ای پی کی یار نرم افزارها با موضوعات متفاوتی دستهبندی شدند که این امر، انتخاب برنامه مد نظر کاربر را آسان­تر مینماید. این دسته بندی در گزینه های گرافیک - نرم افزار - آموزش ها - اندروید و موارد دیگر میباشند.

منوی گرافیک شامل تم–لانچر-لاک اسکرین و ویجت است.

منوی نرم افزار شامل آب و هوا - ابزار و ساخت موزیک - ابزارها - ارتباطی - امنیتی و آنتی ویروس - اینترنتی و شبکه اجتماعی –بهینه ساز - پزشکی و سلامت –پشتیبانگیری - پلیر و مولتی مدیا - تقویم و یادآور - تماس و اس ام اس - دوربین - سرگرمی - عکس و فیلم - مالی و مهندسی –مدیریتی - مذهبی - مرورگر - مسنجر - موقعیت یاب وgps- نرم افزار ایرانی - نوشتاری - ورزشی و کاربردی می باشد.

در قسمت بازی امکان دسترسی به گزینه های زیر مهیا شده است: آرکید- آنلاین - استراتژیک - اکشن - بازی های ایرانی - بدون دیتا - پازل و فکری - تفننی - شبیه سازی شده - ماجراجویی - ماشین و موتور - مسابقه ای –نقشآفرینی - هیجان انگیز و ورزشی.

علاوه بر موارد بالا امکان استفاده از قسمت های ال جی - سامسونگ - هواوی و سایر موارد نیز وجود دارد که کاربران با ملاحظه آنها میتوانند قسمت مد نظر خود را انتخاب نمایند.

شما میتوانید با مراجعه به سایت ای پی کی یار و بررسی نرم افزارهای متفاوت در دسته بندی های متنوع که در روی سایت قرار داده شده نرم افزار مورد علاقه خود را دانلود کرده و از آن لذت ببرید.


نظر شما