شناسهٔ خبر: 26802818 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دزدان لوازم درون خودروها در کاشان دستگیر شدند

کاشان- ایرنا- ماموران پلیس آگاهی کاشان دزدان لوازم درون خودروها را که مرتکب 40 فقره دزدی در این شهرستان شده بودند، دستگیر کردند.

صاحب‌خبر -

گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس حاکی است، فرمانده انتظامی شهرستان کاشان روز چهارشنبه گفت: موضوع در پی شکایت شماری از شهروندان مبنی بر دزدیده شدن لوازم درون خودروها، به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
سرهنگ علی پورکاوه افزود: ماموران با انجام اقدام های اطلاعاتی در نهایت 2 نفر دزد لوازم درون خودروهای شهروندان کاشانی را شناسایی و دستگیر کردند.
وی بیان کرد: متهمان در تحقیقات صورت گرفته به 40 فقره دزدی لوازم از درون خودروها اعتراف کردند که برای رسیدگی تحویل مرجع قضائی شدند.
فرمانده انتظامی کاشان اضافه کرد: وقوع جرم هایی از این دست ناشی از سهل‌انگاری مالکان در پارک خودروها در مکان های خلوت و یا هنگام شب در مکان های کم نور و تاریک، قرار دادن وسایل با ارزش مانند لپ تاپ، گوشی همراه، نوت بوک، اوراق بهادار و وجه نقد درون داشبورد یا صندوق عقب خودروهاست.
او در ادامه به شهروندان توصیه کرد تا از توقفگاه های عمومی و اختصاصی استفاده کرده و از قراردادن کیف و اشیای با ارزش درون خودروها و در برابر دید خودداری کنند.
سرهنگ پورکاوه در ادامه همکاری مردم با پلیس را عامل مهمی در تامین امنیت پایدار عنوان کرد و از شهروندان خواست تا موارد مشکوک را با شماره 110 درمیان بگذارند.
شهرستان کاشان با جمعیت نزدیک به 365 هزار نفر در فاصله 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
6136/8123

نظر شما