شناسهٔ خبر: 26802791 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

خبـــرنامه

صاحب‌خبر -

 روزنامه قطري:

ستون تيم کي‌روش، دزديده شد!

يک روزنامه قطري جذب هافبک تيم ملي فوتبال ايران توسط باشگاه الاهلي را به ربودن ستون تيم کي‌روش تشبيه کرد.روزنامه استاد الدوحه قطر در مطلبي با عنوان «الاهلي ستون تيم کي‌روش را ربود» نوشت: باشگاه الاهلي پس از جذب محسن متولي (مراکش)، دي‌يونگ (هلند) و الشيخاوي (تونس) با عقد قرارداد اميد ابراهيمي فهرست بازيکنان خارجي خود را تکميل کرد.

اين روزنامه قطري سپس با اشاره به توانمندي‌هاي ملي‌پوش ايراني تيم الاهلي دوحه و آمارهايش در جام جهاني 2018 مي‌نويسد: اميد ابراهيمي ستون اصلي تيم تحت هدايت کي‌روش در جام جهاني 2018 روسيه بود که در 3 بازي به ميدان رفت. اميد ابراهيمي قرار است با توجه به تجارب گسترده‌اش در چند فصل اخير فوتبال ايران، در باشگاه‌هاي سپاهان و استقلال نقطه قوت تيم الاهلي باشد.

اين روزنامه همچنان درباره غيبت مهدي طارمي در اردوي اروپايي تيم الغرافه نوشت: باشگاه الغرافه به ملي‌پوش ايراني خود پس از حضور در جام جهاني 2018 روسيه اجازه نفس کشيدن مي‌دهد تا در اردوي عمان به تمرينات گروهي ملحق شود و در بازي‌هاي تدارکاتي به ميدان رود.

رم پيشنهاد ليورپول براي آليسون را پذيرفت

پيشنهاد باشگاه ليورپول براي دروازه‌بان جالوروسي مورد موافقت باشگاه رم قرار گرفت.شبکه تلويزيوني «بي‌بي‌سي» در خبري مدعي شد باشگاه رم با پيشنهاد 66.8 ميليون پوندي (70 ميليون يورو) ليورپول براي جذب آليسون موافقت کرده است. در عين حال برخي رسانه‌هاي ايتاليايي مدعي شده‌اند که پيشنهاد پايه ليورپول 60 ميليون يورو است که با پاداش‌هاي جانبي به 75 ميليون يورو مي‌رسد.سران باشگاه ليورپول اکنون بايد به توافق شخصي با اين دروازه‌بان برزيلي برسند. آليسون 25 ساله در دو فصل گذشته در 37 بازي سري A در درون دروازه جالوروسي ايستاده است.

پيشنهاد 70 ميليون يورويي ليورپول به رم براي جذب آليسون رکورد کنوني را که متعلق به جان‌لوئيجي بوفون است را خواهد شکست. بوفون در سال 2001 در ازاي 53 ميليون يورو به يوونتوس ملحق شد. در ليگ برتر انگليس هم رکورد از آن ادرسون برزيلي است که در سال 2017 در ازاي 40 ميليون يورو از بنفيکا به منچسترسيتي ملحق شد.

آليسون در جام جهاني 2018 روسيه در تمامي پنج بازي تيم ملي فوتبال برزيل در ترکيب اين تيم بود و در سه بازي دروازه خود را بسته نگه داشت؛ مسابقاتي که سلسائو تا مرحله يک‌چهارم نهايي پيش رفت.

پاسخ مثبت گودين به پيشنهاد يوونتوس

روخي بلانکو به بانوي پير گفته که تنها در صورتي که غرامت فسخ قرارداد گودين را بپردازد مي‌تواند او را به تورين ببرد.

گزارش‌ها درباره تلاش يوونتوس براي خريد ديه‌گو گودين از اتلتيکومادريد همچنان ادامه دارد اما ظاهراً اين باشگاه اسپانيايي قصد ندارد مسير رفتن مدافع ارگوئه‌اي خود به ايتاليا را هموار کند.

روز گذشته اخبار جديدي منتشر شد مبني بر اينکه يوونتوس با ديه‌گو گودين به توافق رسيده است اما اتلتيکومادريد به او اجازه رفتن نخواهد داد مگر اينکه غرامت 20 ميليون يورويي فسخ قراردادش پرداخت شود.

در خبرها آمده بود که يووه با پيشنهاد قراردادي سه ساله به گودين به توافق رسيده است اما اتلتيکومادريد هم به او پيشنهادي مشابه پيشنهاد يووه ارائه کرده تا در اسپانيا بماند.نشريه استمپاي ايتاليا هم با تأييد خبر توافق يووه با گودين مدعي شده که مدافع تيم ملي اروگوئه به عقد قرارداد با يووه که به موجب آن سالانه 4 ميليون يورو حقوق مي‌گيرد، رضايت داده اما اتلتيکومادريد به يوونتوس گفته غرامت فسخ قرارداد بازيکنش بايد تماماً پرداخت شود. اين در حاليست که گودين در پايان فصل پيش رو قراردادش با اتلتيکو تمام و بازيکن آزاد مي‌شود.

فتحي همه کاره آبي ها مي شود؟

گفته مي شود عضو تازه وارد هيات مديره آبي ها شنبه به عنوان سرپرست جديد استقلال معرفي خواهد شد.

به گزارش آفرينش و به نقل از فارس، صبح ديروز سيدرضا افتخاري استعفاي خود را از مديريت باشگاه استقلال براي مسعود سلطاني فر وزير ورزش و جوانان ارسال کرد. مديرعامل استقلال در متن استعفانامه خود اعلام کرده با اشاره به مشکلات شخصي و بيماري نياز به ادامه درمان دارد و از همين رو نمي تواند به حضور در باشگاه استقلال ادامه دهد و از سمت مديريت باشگاه استقلال در استعفا مي دهد.با توجه به مشکلات موجود وزير ورزش و جوانان با استعفاي افتخاري موافقت کرده و گفته مي شود قرار است تا روز شنبه سرپرست مديرعاملي و رييس هيات مديره جديد آبي ها توسط مجمع و هيات رييسه استقلال معرفي شوند.گفته مي شود اميرحسين فتحي عضو تازه وارد هيات مديره استقلال شنبه به عنوان سرپرست جديد استقلال معرفي خواهد شد. فتحي از مديران بازنشسته شهرداري بوده و رابطه نزديکي با افتخاري مديرعامل مستعفي استقلال و سلطاني فر وزير ورزش دارد و از همين رو با پيشنهاد افتخاري و موافقت وزير به هيات مديره آبي ها راه يافت.نکته جالب اينکه فتحي با حسن کريمي مديرعامل جديد شرکت توسعه و نگهداري اماکن ورزشي نيز روابط نزديکي دارد و دوره اي کوتاه نيز به عنوان معاون وي با او کار کرده است. وي در اولين اظهارنظر خود پس از انتخاب بعنوان عضو پنجم هيات مديره علت اصلي انتخابش را حل و فصل مشکلات مالي اين باشگاه دانست.

برچسب‌ها:

نظر شما