شناسهٔ خبر: 26802766 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ایلام| تلاش مسئولان در ایلام تقویت امید و آرامش به مردم باشد

R7718/P1377/S6,52/CT11

استاندار ایلام گفت: تلاش مسئولان در ایلام تقویت امید و آرامش به مردم باشد و این مهم را با عملکرد خود اثبات کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی عصر امروز در کارگروه اشتغال استان ایلام اظهار داشت:  تلاش مسئولان در ایلام تقویت امید و آرامش به مردم باشد و این مهم را با عملکرد خود اثبات کنند.

استاندار ایلام گفت: تدوین راهکار برای برای برطرف کردن مشکلات مردم و سرعت در انجام امور مورد نیاز مردم در مراجعات مد نظر مدیران قرار گیرد.

وی بیان داشت: صرف پاسخ مستند به بخشنامه توجیه انجام وظیفه نیست و برای پاسخگویی باید از دل بخشنامه‌ها تفسیر منجر به رضایت مردم استخراج کرد و مدیران از تفسیر به رای خود در برطرف کردن مشکل مردم بپرهیزند.

وی چابکی سیستم اداری را متذکر شد و خاطرنشان کرد: شتاب توسعه استان ایلام نیازمند مدیران چابک و سیستم اداری پاسخگو است که مدیرانی که از این دوخصیصه برخوردار نباشند نه تنها مانع توسعه هستند بلکه مناسب مدیریت نیز نیستند.

استاندار ایلام به موفقیت استان در جذب منابع مالی و برگزاری جلسات اقتصاد مقاومتی اشاره و بیان داشت: این موارد را برای شفاف‌سازی و سنجش توان مدیران توسط مردم را از طریق برنامه زنده صداو‌سیما در استان پخش کرده‌ایم تا مردم قضاوت کنند که کدام مدیران در توسعه ایلام نقش‌آفرین هستند.

وی در خاتمه پاسخگویی، شفاف سازی و تلاش در جهت اشتغالزایی و ایجاد منابع اشتغال و توانمند سازی بنیه اقتصادی مردم و نسل جوان در استان ایلام را وظیفه مدیران دانست و تصریح کرد: کار برای مردم موجب رضایت آنان و در نتیجه رضایت خداوند را در پی دارد.

انتهای پیام/ش

نظر شما