شناسهٔ خبر: 26801723 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تخصیص اعتبار برای اشتغال بانوان سرپرست خانوار کنگان

سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر با اشاره به تخصیص ۴.۵ میلیارد ریال اعتبار برای اشتغال بانوان سرپرست خانوار در کنگان گفت: این اعتبار در راستای بکارگیری زنان سرپرست خانوار توسط کارفرمایان و صاحبان مشاغل تخصیص یافته است.

صاحب‌خبر -

تخصیص ۴.۵ میلیارد ریال اعتبار برای اشتغال بانوان سرپرست خانوار کنگانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،   مریم آذرشب ظهر امروز در نشست با مسئولان شهرستان کنگان با تاکید بر پرداخت تسهیلات بانکی برای اشتغال خانواده‌ها اظهار داشت: فرمانداری شهرستان کنگان به‌صورت مستمر و پیگیر بر فرآیند اعطای تسهیلات بانک قرض الحسنه ویژه بانوان سرپرست خانوار به‌منظور تسریع و تسهیل در اعطای وام نظارت داشته باشد.

وی با اشاره به حمایت از کسب و کار بانوان کنگانی بیان کرد: زمینه استفاده از تولیدات، محصولات و سایر خدمات بانوان توسط شرکت‌ها و صنایع مستقر در شهرستان کنگان فراهم شود.

سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر با اشاره به تدوین و اجرای دوره‌های آموزشی مهارتی و حرفه آموزی گفت: با توجه به ظرفیت‌های شهرستان کنگان مهارت‌آموزی مورد توجه قرار دارد و منابع انسانی مورد نیاز شرکت‌ها و صنایع مستقر در شهرستان کنگان برای متقاضیان مددجو در قالب یک تفاهم‌نامه چندجانبه اقدام کنند.

آذرشب افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی با همکاری بین بخشی و با استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد، زمینه ارائه مشاوره شغلی به بانوان کارآفرین مددجو را برای برخورداری از کسب و کار پایدار، فراهم می‌کند.

وی، با اشاره به تخصیص ۴.۵ میلیارد ریال اعتبار برای اشتغال بانوان سرپرست خانوار در کنگان گفت: این اعتبار در راستای بکارگیری زنان سرپرست خانوار توسط کارفرمایان و صاحبان مشاغل تخصیص یافته است.

سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر تاکید کرد: با توجه به اعتبارات تخصیصی در کمیته امداد امام خمینی (ره) زمینه برخورداری از تسهیلات سرمایه در گردش برای طرح‌های فعال در مناطق روستایی و شهر‌های زیر ۱۰ هزار نفر جمعیت فراهم می‌شود.

آذرشب بیان کرد:در نشست‌های تخصصی در کنگان ضمن انجام نیازسنجی متناسب با ظرفیت شهرستان، فرصت‌های شغلی و طرح‌های اشتغال‌زایی اولویت‌دار شناسایی و تدوین می‌شود که در این راستا مشاوره‌ای شغلی و حمایت‌های شغلی از بانوان کارآفرین مورد توجه قرار دارد.

انتهای پیام/م

۴.۵ میلیارد ریال برای اشتغال‌ بانوان کنگانی تخصیص یافت

نظر شما