شناسهٔ خبر: 26801470 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پرز: بازیکنان فوق‌العاده‌ای در راه رئال هستند

مدیر باشگاه رئال مادرید در مراسم معارفه خرید جدید خود اعلام کرد که این تیم با بازیکنان فوق‌العاده‌ای تقویت می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه" بعد از ظهر امروز مراسم معارفه اودریوسولا، مدافع راست تیم ملی اسپانیا انجام شد و او رسما از رئال سوسیداد جدا شد و به کهکشانی‌ها پیوست. 


فلورنتینو پرز، مدیر باشگاه رئال مادرید با شرکت در کنفرانس مطبوعاتی به خبرنگاران گفت: آدریوسولا برای پیوستن به بزرگترین باشگاه دنیا که بیشترین توقعات از آن می‌رود انتخاب شده است. این را هرگز نباید فراموش کند که رئال مادرید هیچ گاه تسلیم نخواهد شد. اینجا باشگاه رویاهاست و او در بزرگترین چالش دوران فوتبالی خود قرار دارد. 

 


وی در ادامه عنوان کرد:  هیچ کس فکر این را نمی‌کرد که ما بتوانیم دوباره قهرمانی اروپا را به دست آوریم. ما تنها باشگاهی هستیم که در یک سال قهرمانی اروپا در فوتبال و بسکتبال را به دست آوردیم. باشگاه رئال در یکی از بهترین دوران خود قرار دارد و تاریخ افسانه‌ای را پشت سر می‎گذارد. 
پرز هم‌چنین‌ در خصوص برنامه آینده باشگاه رئال مادرید بیان کرد: 
موفقیت‌های ما وابسته به روحیه و ارزشی هست که به دست می‌آوریم. اما ما رئال مادرید هستیم و می‌دانیم چه می‌خواهیم و برای به دست آوردن آن تلاش می‌کنیم. 


پرز در آخر اعلام کرد: همین حالا هم تیم بزرگی در اختیار داریم ولی تیم را با خریدهایی فوق العاده تقویت خواهیم کرد. تیم های بزرگ و مهمی اودریوسولا را می‎خواستند اما او به روشنی می‌دانست که کجا قرار است بازی کند.

نظر شما