شناسهٔ خبر: 26801459 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فراخوان المپیاد فیلمسازی نوجوانان منتشر شد

بنیاد سینمایی فارابی دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان کشور را در ۲ بخش «فیلم» و «فیلمنامه» برگزار می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، بنیاد سینمایی فارابی بر اساس مصوبات شورای راهبردی و سیاستگذاری کودک و نوجوان با همکاری انجمن سینمای جوانان ایران، دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان کشور را با شرایط زیر و در ۲ بخش «فیلم» و «فیلمنامه» برگزار می‌کند.

با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی و انجمن سینمای جوانان ایران، دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان کشور با پذیرش فیلم‌های ۳ دقیقه‌ای با موضوع آزاد و بین نوجوانان گروه سنی ۹ تا ۱۶ سال برگزار می‌شود.

در این دوره از المپیاد، هیأت داوران به فیلم‌هایی با موضوع‌های «ایران من، شهر من، روستای من، خانه من، خانواده من، دوستان من، نوع دوستی، همیاری، نشاط و کودکی، خلاقیت در زندگی، دشمنان ما» توجه ویژه دارد.

این المپیاد با اهداف ایجاد زمینه مناسب برای حضور فعال نوجوانان مستعد، یافتن ایده‌های نو در سینمای کودک و نوجوان، ایجاد زمینه برای بروز استعداد‌های هنری نوجوانان، ایجاد شرایط مناسب برای کشف و معرفی فعالان در حوزه تخصصی سینمای کودک و نوجوان، زمینه سازی برای گسترش فعالیت در حوزه سینمای کودک و نوجوان، ارتقا و رشد فرهنگ، دانش و ذائقه هنری نوجوانان از طریق فیلم کوتاه، معرفی توانمندی‌های فیلم کوتاه به عنوان رسانه، ۸ تا ۱۴ شهریور برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان پس از ثبت نام در سایت جشنواره به نشانی www.iycs.ir، نسبت به ارسال فیلم‌های تولید شده تا ۱۸ مرداد به دبیرخانه جشنواره به نشانی تهران، میدان ونک، خیابان گاندی جنوبی، کوچه نوزدهم، پلاک ۲۰، کدپستی: ۱۵۱۷۸۷۳۸۱۱، دفتر امور جشنواره‌ها و همچنین ثبت ایده فیلمنامه در سایت جشنواره تا ۱۰ مرداد اقدام کنند.

نظر شما