شناسهٔ خبر: 26801341 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حجت‌الاسلام حسین حق‌شناس تنگستانی درگذشت

حجت‌الاسلام حسین حق‌شناس تنگستانی از علما و روحانیون استان بوشهر در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر به دیار باقی شتافت.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام حسین حق‌شناس تنگستانی درگذشتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام حسین حق‌شناس تنگستانی از علما و روحانیون استان بوشهر به سبب مشکلات قلبی و عروقی در بیمارستان خلیج فارس بوشهر دار فانی را وداع کرد.

وی پدر رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران و از روحانیون سرشناس و شناخته شده استان بوشهر است.

در پی رحلت حجت الاسلام حسین حق‌شناس تنگستانی، نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر با صدور پیامی درگذشت این روحانی برجسته را تسلیت گفت.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در این پیام آورده است: آن روحانی برجسته سال‌ها با تلاش مخلصانه در عرصه تبلیغ اسلام و حمایت از انقلاب و امام راحل عظیم الشأن و مقام معظم رهبری «دامت برکاته العالیه» و حضور مؤثر در حوزه قرآنی تنگستان و تحمّل مشقات بسیار، خدمات شایانی به اسلام و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران کرد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه این مرحوم در عرصه‌های مختلف منشأ خیرات و برکات هدایتی و انقلابی فراوانی شد بیان کرد: حجت‌الاسلام حسین حق‌شناس تنگستانی همواره مورد تکریم و تجلیل بزرگان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شخصیت‌های برجسته علمی و دینی می‌بود.

بر اساس این گزارش مراسم تشییع پیکر حجت‌الاسلام حسین حق‌شناس تنگستانی فردا پنجشنبه ساعت ۱۷ از بهشت صادق بوشهر و ساعت ۱۹ از میدان شهید زائز خضرخان در اهرم تنگستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

حجت‌الاسلام حق‌شناس تنگستانی به دیار باقی شتافت

برچسب‌ها:

نظر شما