شناسهٔ خبر: 26801059 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دولت.آی‌آر | لینک خبر

300 دفتر خدمات الکترونیک ساتا در سطح کشور فعالیت دارند

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: درحال حاضر 300 دفتر خدمات الکترونیک ساتا در کشور فعالیت دارند که از این تعداد 9 دفتر خدمات الکترونیک فعال در سطح استان لرستان مشغول خدمت رسانی به خانواده نیروهای مسلح هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از ایرنا، امیر سرتیپ حاتمی در حاشیه سفر به لرستان در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص عملکرد دفاتر الکترونیک سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در این استان اظهار داشت: درحال حاضر 300 دفتر خدمات الکترونیک ساتا در کشور فعالیت دارند که از این تعداد 9 دفتر خدمات الکترونیک فعال در سطح استان لرستان مشغول خدمت رسانی به خانواده نیروهای مسلح هستند.
وی با بیان اینکه از این تعداد چهار دفتر در مرکز استان لرستان فعال است، افزود: این دفاتر خدماتی بالغ بر 20 نوع ماموریت ساتا و سابا به خانواده نیروهای مسلح ارائه می دهند. 
امیر سرتیپ حاتمی تصریح کرد: در سال 96، چهار داروخانه در این استان برای تایید آنلاین نسخ دارو داشتیم که در سال جاری جهت ارائه خدمات بیشتر و سریعتر به هشت داروخانه رسید و برابر نظر سنجی های انجام شده توانستند رضایت خاطر نیروهای مسلح را جلب کنند و با ارجاع به اینترنت تعدادشان افزوده خواهد شد. 
وزیر دفاع در همین زمینه خاطرنشان کرد: ماموریت دفاتر اسناد پزشکی که مسئولیت رسیدگی به اسناد مراکز درمانی را عهده دار هستند از ابتدای سال جاری جهت ارتقای کیفیت خدمات به سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح محول شده است.

نظر شما