شناسهٔ خبر: 26799739 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: کمیته ملی المپیک | لینک خبر

هیات اجرایی کمیته ملی المپیک از داوران افتخارآفرین ایران در رقابتهای جهانی روسیه تجلیل به عمل آورد

عصر امروز علیرضا فغانی،محمد رضا منصوری و رضا سخندان داوران افتخار آفرین کشورمان در رقابتهای جهانی روسیه از سوی هیات اجرایی کمیته ملی المپیک مورد تقدیر قرار گرفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛بعد از افتخار آفرینی تیم داوری کشورمان در رقابتهای جام جهانی روسیه و درخشش علیرضا فغانی داور کشورمان در این رقابتها و قضاوتهای مطلوب وی که تحسین کارشناسان فوتبال جهان را برانگیخت لحظاتی پیش در محل کمیته ملی المپیک از سوی هیات اجرایی و رئیس کمیته ملی المپیک از فغانی، منصوری و سخندان تجلیل بعمل آمد.
این مراسم که با حضور دکتر رضا صالحی امیری،مهندس شاهرخ شهنازی رییس و دبیرکل کمیته ملی المپیک، دکتر نصراله سجادی سرپرست کاروان ایران در بازیهای آسیایی ،دکتر کیکاوس سعیدی خزانه دار، مجید شایسته و مجید کیهانی از اعضای هیات اجرایی برگزار شد صالحی امیری  ضمن قدردانی از تیم داوری کشورمان در رقابتهای جهانی روسیه ابراز داشت: مجموعه کمیته ملی المپیک احساس افتخار می کند و کار شما به اندازه کار تیم ملی با ارزش بود و باید دیده شود. ۲ میلیارد نفر جام جهانی را دیدند و سوت زدن یک داور ایرانی را تماشا کردند و باید به پیامدهای اجتماعی این مسئله هم توجه شود. کار شما به اندازه تیم ملی فوتبال، ارزش داشت.
فغانی ضمن قدردانی از نگاه حمایت آمیز رئیس کمیته ملی المپیک بیان کرد: برایمان مهم این است که ما را به اسم تیم ایران می شناسند. طرز تفکر شما آقای صالحی امیری خوب است اما می‌خواهیم مزایایی برای داوران هم باشد. و در اساسنامه چنین چیزی در نظر گرفته شود. چون بعد از المپیک با کلی رایزنی پاداش گرفتیم.
سجادی نیزبیان کرد: در آیین نامه برای ورزشکاران پاداش هست اما برای داوران نه. البته برای سرپرست و مربی هم تازه به آیین نامه اضافه شده است.
سعیدی هم ادامه داد: داوران واقعا مظلوم واقع شده اند و چون خودم هم داورم این مسئله را می دانم.
شهنازی هم گفت: باید از شما تقدیر کرد که باقدرت قضاوت کردید. در مقابل اعتراض رونالدو با اقتدار رفتار کردید و هیچ اثری از عصبانیت در صورت شما نبود. این در تاریخ ماندگار خواهد شد.
د
 


برچسب‌ها:

نظر شما