شناسهٔ خبر: 26799119 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ویروس 60 نوشهری را راهی بیمارستان کرد

نوشهر- ایرنا - رئیس بیمارستان شهید بهشتی نوشهر از شیوع یک بیماری ویروسی در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: این ویروس دستکم 60 نفر از اهالی روستای بندپی بخش مرکزی را روانه بیمارستان کرد.

صاحب‌خبر -

دکتر محمد سلطان تویه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد بیمار، 24 نفرشان در بیمارستان بستری و بقیه نیز مرخص شدند.
وی تب شدید، حالت تهوع، دردهای مفصلی و استخوانی را از علائم بیماری افراد مراجعه کننده به این بیمارستان نام برد و ادامه داد:‌ پس از مراجعه این تعداد بیمار به بیمارستان که غالب آن ها بین 2 تا 14 سال سن دارند اقدامات لازم برای مداوای آن ها صورت گرفته است.
رئیس بیمارستان شهید بهشتی نوشهر بدون اشاره به نوع ویروس بیماران گفت: هم اکنون حال عمومی 24 نفر از بیماران بستری شده در این بیمارستان رو به بهبود است و امیدوارم تا پایان امروز مرخص شوند.
«گفته می شود که به علت بارندگی روز گذشته و درپی آن سرریز آب های آلوده به داخل مخازن آبی روستای بندپی این بیماران با آشامیدن آب دچار چنین بیماری شده اند.»
سلطان تویه افزود:‌ هم اکنون کارشناسان فنی بهداشت محیط در روستای بندپی در حال نمونه برداری هستند تا پی ببرند روستائیان این منطقه به چه دلیل به این بیماری مبتلا شده اند.
در ماه گذشته نیز دستکم 600 نفر از اهالی شهرستان کلاردشت به علت نوشیدن آب دچار ویروس «نورو» شده بودند.
بخش مرکزی نوشهر دارای یک شهر و 64 روستا است.
7078 /1602/1899

نظر شما