شناسهٔ خبر: 26798986 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدال‌آوری ورزشکاران همدانی با افزایش ۱۲۰ درصدی روبه‌رو است

R41405/P1486/S6,75/CT11

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: مدال‌آوری ورزشکاران همدانی در سال ۹۶ افزایش ۱۲۰ درصدی داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، رسول منعم بعد از ظهر امروز در گردهمایی مسئولان روابط عمومی ادارت ورزش و جوانان شهرستان‌ها و هیئت‌های ورزشی استان با بیان این که روابط عمومی‌‌ها بازوی پرکار  هیئت‌های ورزش هستند، اظهار داشت: این بخش از مولفه‌هایی است که می‌تواند در موفقیت یک سازمان یا ارگان نقش پر رنگی داشته باشد.

وی افزود: مهمترین وظایف روابط عمومی‌ها افکار سنجی، ایجاد ارتباط و نیز انعکاس اخبار است. ضمن آنکه نشر حقایق در جهت ایجاد نشاط اجتماعی را نیز باید در نظر داشته باشند. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به این که روابط عمومی‌ها پل ارتباطی میان ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی با جامعه خبر و مردم هستند گفت:در سه سال اخیر ورزش همدان پیشرفت‌های چشمگیری داشته که به خوبی توسط روابط عمومی هیئت‌های ورزشی و همچنین روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان انعکاس داده شده است.

وی با بیان اینکه در بحث ورزش قهرمانی امروز شاهد رشد 300 درصدی ورزشکاران همدانی حاضر در بازی‌های آسیایی جاکارتا نسبت به دوره گذشته هستیم، افزود: در سال 96 نیز مدال آوری ورزشکاران همدانی نسبت به سال 95 با رشد 120 درصدی مواجه شده است.

منعم با اشاره به این که مشارکت مردم همدان در  ورزش همگانی با 3 درصد افزایش به 27 درصد رسیده، تاکید کرد: این آمار 5 درصد از سرانه کشوری بیشتر است.

پس از سخنان مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از روابط عمومی‌های ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان و همچنین روابط عمومی هیئت‌های ورزشی برتر استان تجلیل شد.

در بخش روابط عمومی ادارات شهرستان‌ها روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کبودرآهنگ عنوان برتر را به خود اختصاص داد. در بخش روابط عمومی هیئت‌های ورزشی نیز از 7 روابط عومی برتر هیئت‌های ورزشی استان به عنوان روابط عمومی برتر تجلیل شد که  میثم ناصرنژاد از هیئت همگانی، محمد حسامی از هیئت کشتی و محمدرضا بهرامی از هیئت نجات غریق و غواصی به عنوان 3 روابط عمومی برتر معرفی شدند.

انتهای پیام/م

نظر شما