شناسهٔ خبر: 26798056 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

اخبار اجتماعی برگزیده ۲۷ تیر ماه/

نوسازی حمل و نقل عمومی در برنامه سوم/ادامه طرح تغییر ساعت کار ادارات تا ۱۵ مرداد

نوسازی حمل و نقل عمومی در برنامه سوم/ادامه طرح تغییر ساعت کار ادارات تا ۱۵ مرداد/ اعترافات دختر اینستاگرامی در تلویزیون فقط کلمه «مائده» را در جستجوگرها زیاد کرد و ... از جمله اخبار برگزیده اجتماعی خبرگزاری شبستان در ۲۷ تیر ماه ۹۷ می باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، نوسازی حمل و نقل عمومی با دستور حل نمی شود؛ نکته ای بود که سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار شبستان به آن اشاره کرد و گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی باید نوسازی شود و به زمان نیاز دارد.

 

وی با بیان اینکه برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی دولت کمک هایی می کند و سهمی را در این خصوص دارد و بخشی نیز بر عهده شهرداری است، خاطرنشان کرد: موضوع نوسازی حمل و نقل عمومی را باید زمانمند کنیم.

بررسی حواشی فروش اردوگاه شهید باهنر

صد سال پیش، منظریه همسر ناصرالدین شاه، باغ 50 هزارهکتاری خود رابه وزارت معارف آن روز و آموزش و پرورش امروزی اهداء کرد. باغی که یکی از جذاب ترین و با ارزش ترین اردوگاه های کشور به شمار می آید و دانش آموزان نسل های مختلف در این باغ عکس های یادگاری دارند.

 

وزارت آموزش و پرورش هم با گذشت زمان این باغ را به خوابگاه و آلاچیق، سوئیت های مجهز و سکوهای چادر متعدد کرد که چندین هزار نفر می توانند در آن اسکان یابند. بسیاری از اردوهای دانش آموزی از محرومترین مناطق تا برخوردارترین مناطق در این باغ برگزار می شود تا حال و هوای دانش آموزان  که اکثر زمان آنان در فضای محدود و کهنه مدارس می گذرد با درخت های سر سبز به فلک کشیده شده  که خبری از آلودگی هوا در آنجا نیست، عوض شود.

 

بارش باران، تب شهرهای ایران را پایین می آورد

 

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: در سه روز آینده در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، شرق و شمال هرمزگان و ارتفاعات شرق فارس در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، رشد ابر، بارش پراکنده باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

 

ادامه طرح تغییر ساعت کار ادارات تا ۱۵ مرداد

 

محمد امامی امین، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران در حاشیه جلسه شورای اداری استان  تهران در جمع خبرنگاران گفت: یکی از موضوعات مطرح شده در این جلسه تجزیه و تحلیل در حوزه مسایل امنیتی استان بود که توسط رییس سازمان اطلاعات امنیتی استان تهران ارایه شد.

 

وی با بیان اینکه مسئله برق و مشکلات کم آبی استان نیز در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت، بیان کرد: مدیران عامل برق منطقه ای، شبکه توزیع و مدیرعامل هر منطقه ای توضیحاتی را در این راستا ارایه دادند ما به دلیل تغییر و کاهش زمان بارش با کمبود منابع آبی در پشت سدها مواجه شدیم لذا لازم بود مدیران مربوطه گزارش جامعی ارایه دهند و تصمیماتی در جهت رفع این مشکلات اتخاذ شود.

 

امامی امین تصریح کرد: حدود 2 تا 3 هفته شرایط بحرانی خواهیم داشت بنابراین می طلبد که با تدبیر و توجه بیشتر این شرایط را پشت سر بگذاریم.

 

اعترافات دختر اینستاگرامی در تلویزیون فقط کلمه «مائده» را در جستجوگرها زیاد کرد

حجت الاسلام والمسلمین بهرام دلیر استاد خارج فقه و اصول و دارای دکترای علوم سیاسی و دکترای فقه و اصول در گفتگو با خبرنگار شبستان در خصوص موضوع عفاف و حجاب در جامعه با اشاره به موضوع نمایش اعترافات دختر ۱۷ ساله اینستاگرامی و خدشه دار شدن عفت عمومی مباحثی را مطرح کردند که در زیر مفصل به آنها پرداخته شده است.

 

۱۲۰ محیط‌بان شهید مشمول خدمات بنیاد شهید

 

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گفت: بر اساس این دستورالعمل ۱۲۰ نفر شهید محیط‌بان که در بنیاد شهید تا به امروز پرونده نداشتند همانند دیگر نیروهای مسلح شامل دریافت تسهیلات و امتیازاتی می‌شوند.

معایب و مزایا نور خورشید / از افزایش شادی تا گرفتن سرطان

اشعه ماورای بنفش نور خورشید تاثیرات زیادی را بر روی پوست می گذارد. در فصل تابستان با گرمتر شدن هوا پوست هم در معرض آسیب بیشتری قرار می گیرد و ناگفته نماند که نور خورشید برای بدن هم مفید است که در زیر معایب و مزایای نور خورشید را می خوانیم.

نظر شما