شناسهٔ خبر: 26797825 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه خرمشهر:پیام شهدا به مردم پیروی از ولایت است

آبادان - ایرنا - امام جمعه خرمشهر گفت:پیام شهیدان به مردم حمایت از ولایت و پشتیبانی و ولایت فقیه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد روز چهارشنبه در آیین استقبال از پیکر 75 شهید هشت سال دفاع مقدس در مرز شلمچه افزود: شهیدان با نثار خون خود در سخت ترین شرایط باعث شدند تا انقلاب اسلامی ایران پایدار بماند.
وی گفت: شهیدان در دورانی که تمام قدرت های استکباری قصد براندازی نظام جمهوری اسلامی را داشتند در راه انقلاب اسلامی و برای اسلام جان خود را نثار کردند.
وی ادامه داد: حضور عشایر ولایتمدار شهرستان های خرمشهر و آبادان در آیین استقبال از پیکر مطهر شهدا بیانگر ادامه راه شهداست.
امام جمعه خرمشهر افزود: هر چند مردم از عملکرد برخی از مسئولان گله مند هستند و بحق مطالبه گری می کنند ولی نشان دادند که راه آنها از افراد اغتشاشگر که مطالبات مردم را به ناآرامی تبدیل می کنند، جداست.
وی گفت:عشایر همواره در دوران انقلاب اسلامی نشان دادند که پیرو انقلاب و ولایت فقیه هستند و اجازه نفود به دشمن را نمی دهند.
حجت الاسلام موسوی فرد افزود: دشمن اگر اشتباهی در حق ملت و نظام جمهوری اسلامی کند برخورد مردم با او همانند روز عاشورا است و هیچ گاه با وی مصالحه نخواهند کرد.
به گزارش ایرنا یکر پاک و مطهر 75 شهید دوران هشت سال دفاع مقدس روز چهارشنبه در آیینی از مرز شلمچه در خوزستان به میهن بازگشت.
پیکر این شهدا در مناطق علمیاتی محرم، رمضان، کربلای چهار و تک پشتیبانی توسط گروه های تفحص در خاک عراق پیدا شده بودند.
پیکر پاک و مطهر شهدا پس از استقبال در مرز شلمچه در خرمشهر، به شهر بندر امام خمینی(ره) منتقل شد و مراسم شبی با شهدا چهارشنبه شب در این شهر برگزار می شود.
3015/ 6037

نظر شما