شناسهٔ خبر: 26797132 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فناوری و نوآوری | لینک خبر

حمایت از کسب و کارهای نوپای همگرا شتاب می‌گیرد

صاحب‌خبر -

نوپاهای فناوری‌های همگرا عنوان فراخوانی است که توسط مرکز راهبردی فناوری‌های همگرا معاونت علمی منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، فراخوان نوپاهای فناوری‌های همگرا از اواسط اردیبهشت ماه امسال، توسط مرکز راهبردی فناوری‌های همگرا معاونت علمی منتشر شد. در این فراخوان شتابدهنده‌ها، مراکز نوآوری و صندوق‌های سرمایه گذاری به عنوان حامیان توسعه کسب و کار و فناوری حضور دارند و با  محورهای گوناگونی را مبتنی بر  علاقه مندی آن‌ها به جذب استارت آپ و سرمایه گذاری بر روی آن‌ها ارائه کرده‌اند. در سوی دیگر استارت آپ‌های این حوزه می‌توانند در زمینه این محورها طرح‌های خود را ارائه دهند.

با توجه به ارتباط فناوری‌های همگرا به حوزه‌های نانو، زیست، ارتباطات و علوم شناختی، ستادهای مرتبط با این فناوری‌ها نیز به عنوان حامی فراخوان در این برنامه حضور دارند. از جمله این ستادها می‌توان به ستاد توسعه فناوری نانو، زیست فناوری، علوم شناختی، مواد و ساخت پیشرفته، انرژی و ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان اشاره کرد.

این فراخوان تا پایان مردادماه 1397 آماده پذیرش طرح‌های استارت آپ‌های علاقه مند به فعالیت در این حوزه است. علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به وبسایت مرکز راهبردی فناوری‌های همگرا در این فراخوان ثبت نام و طرح‌های نوآورانه خود را رسال کنند.

نظر شما