شناسهٔ خبر: 26796631 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

حجاج ایرانی از خرید در بازارهای عربستان خودداری کنند

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: حجاج ایرانی از خرید در بازارهای عربستان خودداری کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم ظهر امروز چهارشنبه در دیدار با مدیران حج و زیارت استان آذربایجان شرقی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشورمان اظهار داشت: باید حجاج عزیز کشورمان به خوبی توجیه شوند که نباید پول های ایران را در بازارهای عربستان خرج کنند.

امام جمعه تبریز ادامه داد: حجاج تنها به اندازه ای هزینه کنند که نیازهای خود را در عربستان تامین کنند.

وی با بیان اینکه نباید فاجعه منا را فراموش کرد، ادامه داد: حجاج ما و مدیران حج و زیارت شهدای منا را نباید فراموش کنند. البته لازم است یاد و خاطره شهید محمد رضا جلالی را نیز گرامی داریم.

آل هاشم همچنین با تاکید بر اینکه حج دستور الهی است، گفت: حج باید تامین کننده منافع تمام مسلمانان باشد، بدون شک حج بهترین جایی است که موازین مسلمانان باید در آن بیان شود. وقتی به بیت الله الحرام می رویم، فقط مشکلاتی شخصی خود را نخواهیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: وقتی وارد خانه خدا می شویم از خداوند برای خودمان توجه بخواهیم و برای حل مشکلات جامعه اسلامی و سلامتی رهبری دعا کنیم.

آل هاشم همچنین با بیان اینکه وظیفه مدیران و روحانیون کاروان است که دل های زائرین را به خدا نزدیک کنند، افزود: توجه به مسائل عبادی حج و توجه به معنویت در منا و مشعر لازم است.

نظر شما