شناسهٔ خبر: 26796258 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

عاشقانه های شهید مدافع حریم «محمود نریمانی» در «از آسمان»

خبرگزاری میزان- برنامه «از آسمان» در برنامه این هفته خود که جمعه 29 تیرماه روانه آنتن می شود به سراغ تورق فصل هایی از زندگی شهید مدافع حرم اهل بیت علیه السلام «محمود نریمانی» رفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی شبکه دو؛ شهید نریمانی متولد دی ماه سال 1366 در کرج است که چهار بار برای دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) به سوریه اعزام شد و در آخرین اعزام خود در 10 مرداد ماه 1395 و در ماه رمضان در حماه سوریه به شهادت رسید. از وی یک پسر خردسال به نام "محمدهادی" به یادگار مانده است.

دوربین «از آسمان» در برنامه این هفته خود به سراغ ثبت و تصویر کردن خاطراتی از شهید «محمود نریمانی» از زبان پدر، مادر، همسر و همرزم شهید رفته است که در هر کدام صفحاتی از خاطرات زندگی و رزمندگی و عشقِ مثال زدنی شهید نریمانی به شهادت مرور می شود.

گفتنی است «از آسمان» کاری است از گروه اجتماعی فرهنگی که با نگاهی مستند عاشقانه های فرهنگ پایداری، جهاد و شهادت را به تصویر می کشد. این برنامه به کارگردانی و تهیه کنندگی امیر خورشیدی فرد جمعه هر هفته ساعت 16:00 در جدول پخش شبکه دو سیما قرار دارد. «از آسمان» تنها مجموعۀ مستمر حوزۀ ایثار و شهادت سیماست که هجدهمین سال فعالیت خود را سپری می کند.

انتهای پیام/

نظر شما