شناسهٔ خبر: 26795799 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

آیت الله سعیدی:

وحدت مسؤلان خنثی کننده توطئه دشمن است/ تأکید بر نقش مهم مجموعه های حراست در تضمین سلامت اداری

آیت الله سعیدی امام جمعه قم با تأکید بر نقش مهم مجموعه های حراست در تضمین سلامت اداری گفت: وحدت مسؤلان خنثی کننده توطئه دشمن است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت الله سعیدی در دیدار مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت کشور طی سخنانی بازرسی و حراست از نظام اسلامی را مأموریت خطیر الهی عنوان و بر لزوم توجه به این جایگاه مهم تأکید کرد.

وی با اشاره به نقش و اهمیت مراقبت و نظارت در آموزه های دینی، انسان را موجودی نیازمند حراست دانست و تصریح کرد: خداوند متعال به فرشتگان هم به عنوان مأموران حراست، مأموریت تکریم مخلوقات را داده است.

امام جمعه قم همچنین به نقش مهم مجموعه های حراستی در تضمین سلامت دستگاه های اداری اشاره و خاطرنشان کرد : سلامت دستگاه ها و مسؤلین یکی از مطالبات الهی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

آیت الله سعیدی با بیان این که حراست نقش داور را دارد افزود: به نفع سیستم است که تشویق کار خوب و پیشگیری از کار بد به عنوان دو کار برجسته مد نظر حراست باشد.

وی با اشاره به تلاش و برنامه ریزی دشمنان برای ایجاد تفرقه و القای یأس و ناامیدی در کشور، اظهار کرد: مسؤلان نظام با هوشیاری و هم دستی و وحدت در برابر این توطئه دشمن خارجی ایستاده اند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر لزوم اطلاع رسانی و بیان چهره به چهره خدمات به مردم از سوی مسؤلان گفت: بیان خدمات و گزارش دهی به مردم موجب اعتماد و اطمینان بخشی در جامعه می شود.

وی با بیان این که مردم نارسایی ها و مشکلات را تحمل خواهند کرد تصریح کرد: ولی مسؤلین باید تلاش مضاعف برای رفع مشکلات و کاستی ها داشته باشند.

محمد ابراهیم شوشتری مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت کشور نیز در ابتدای این دیدار ضمن ابلاغ سلام وزیر کشور و ارائه گزارشی از برنامه ها و اقدامات این مرکز، فراهم ساختن محیطی سالم، با آرامش و عاری از هر گونه دغدغه خاطر را مهم ترین مأموریت کاری حراست وزارت کشور و دستگاه های دولتی برشمرد.

 

نظر شما