شناسهٔ خبر: 26795792 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار مراغه بر رفع مشکلات واحدهای تولیدی تاکید کرد

مراغه - ایرنا - فرماندار مراغه با تاکید بر لزوم توجه مدیران شهرستانی به مشکلات و دغدغه های واحدهای تولیدی گفت: رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی و نیز تسریع در روند اجرای طرح های عمرانی دغدغه مسئولان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حمید شکری روز چهارشنبه در بازدید از واحدهای صنعتی شهرستان و طرح های عمرانی شهرداری مراغه افزود: باتوجه به وجود برخی مشکلات اقتصادی، مشکلات پیش روی واحدهای صنعتی با اجرای مصوبات کارگروه رفع موانع، به زودی مرتفع می شود.
وی ادامه داد: حمایت از بخش تولیدی و واحدهای صنعتی، زمینه ساز رونق تولید و اشتغال و کاهش بیکاری در این شهرستان خواهد شد.
وی اضافه کرد: با وجود رکود در بخش تولید و صنعت این شهرستان به دلیل مشکلات اقتصادی، برخی واحدهای تولیدی در زمینه تولید کالاهای باکیفیت داخلی تلاش کرده و با بیکاری مبارزه می کنند که جای قدردانی دارد.
وی همچنین با اشاره به اجرای چندین طرح عمران شهری از سوی شهرداری مراغه گفت: با وجود مشکلات مالی و کاهش درآمدهای پایدار شهری، شهرداری اجرای طرح های عمرانی را متوقف نکرده و تسریع در روند اجرای این طرح ها در راستای رونق گردشگری و کاهش مشکلات شهری موثر خواهد بود.
فرماندار مراغه امروز از طرح های تعریض پل دژبانی، پیاده روسازی سطح شهر و روند اجرایی ساخت پل فلزکاران و بخش های مختلف کارخانه تولید قطعات بتنی و آسفالت سازی شهرداری بازدید کرد.
وی همچنین از پنج واحد تولیدی و صنعتی در زمینه تولید لوازم خانگی، بوجاری بذر گندم، تولید نبات و قند، تولید تابلوی برق و نساجی بازدید و با مشکلات این واحدهای صعنتی و تولیدی از نزدیک آشنا شد.
شکری همچنین در بازدید از اداره تامین اجتماعی و پلی کلینیک این سازمان از اقدامات، طرح ها و فعالیت های این مراکز خدمات رسان به مناسبت هفته تامین اجتماعی تقدیر و خواستار توسعه خدمات این نهاد شد.
به گزارش ایرنا، حدود 150 واحد صنعتی و تولیدی و بیش از 9 هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب قانونی و مجاز در مراغه فعالیت می کنند.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487

نظر شما