شناسهٔ خبر: 26795565 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

جنجال مترجم ترامپ+ عکس

مکان: آمریکا/ منبع: دیلی میل

صاحب‌خبر -

 

به  گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، پس از بالا گرفتن انتقادات از «دونالد ترامپ» به دنبال اظهاراتش در نشست خبری مشترک با «ولادیمیر پوتین» همتای روس اش، توجه بسیاری به مترجم وزارت خارجه آمریکا که او را در این جلسه همراهی می‌ کرد و در مدت زمان گفت و گوهای رهبران روس و آمریکایی حضور داشت، معطوف شده است.

دیدار دو ساعته ترامپ و پوتین در شهر هلسینکی پایتخت فنلاند پشت درهای بسته و در حالی برگزار شد که به جز این دو رئیس جمهور، تنها دو مترجم در آنجا حاضر بودند. «مارینا گراس» مترجم ترامپ در این نشست بود و عکس او در رسانه ها در کنار ترامپ و پوتین منتشر شده است.

 

Untitled

 

«بیل پاسکرل» نماینده دموکرات کنگره آمریکا خواهان احضار خانم گراس برای ارائه توضیحات به کنگره شده است.

او می گوید: «باید تنها فرد آمریکایی حاضر در این جلسه را احضار کنیم تا دریابیم ترامپ در این جلسه مطلبی علیه سرویس های اطلاعاتی و قانونگذاری ما بر زبان نیاورده باشد.»

«جین شاهین» سناتور دموکرات نیز خواستار برگزاری جلسه استماع با حضور این مترجم آمریکایی شده است تا جزئیات مذاکرات و توافقات احتمالی میان پوتین و ترامپ مشخص شود.

دموکرات‌ ها با داشتن اقلیت کرسی‌ ها در کنگره قادر به احضار این مترجم نیستند و برای این کار نیازمند حمایت جمهوری‌ خواهان از این پیشنهاد هستند.

مارینا گراس پیشتر مترجم «رکس تیلرسون» وزیر خارجه سابق آمریکا هم بوده است و تصاویری در کنار تیلرسون از او منتشر شده است.

 

0717-barbara-bush-side-sub-whitehouse-gov-9

 

او با «لورا بوش» بانوی اول سابق آمریکا هم کار می کرده است.

 

 

 

مکان: آمریکا

منبع: دیلی میل

 

انتهای پیام

نظر شما