شناسهٔ خبر: 26795425 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

عملکرد رزمندگان اسلام در سه ماهه اول سال 1361 در ارتش بررسی و تجزیه و تحلیل شد

عملکرد رزمندگان در سه ماهه اول سال 1361 با حضور فرماندهان، پیشکسوتان و کارشناسان حوزه دفاع مقدس بر اساس گزارش‌های روزانه یگان‌های ارتش که با دشمن در مناطق مختلف درگیر بودند در سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

عملکرد رزمندگان اسلام در سه ماهه اول سال 1361 در ارتش بررسی و تجزیه و تحلیل شد.به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، عملکرد رزمندگان در سه‌ماهه اول سال 1361 با حضور فرماندهان، پیشکسوتان و کارشناسان حوزه دفاع مقدس بر اساس گزارش‌های روزانه یگان‌های ارتش که با دشمن در مناطق مختلف درگیر بودند در سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این برنامه که با حضور امیر «حسن سیفی» فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور ارتش برگزار شد، سرهنگ «علی اکبر بهشتی» مسوول کمیته راویان ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن بیان حوادث و رویدادهای دوران پرتلاطم ارتش در سال 61، اسناد و مدارک موجود را با دیدگاه فرمانده‌هان، پیشکسوتان و کارشناسان مورد سنجش قراردادند.

امیر سیفی با اشاره به سخنان امام خامنه‌ای در خصوص دفاع مقدس، اظهار داشت: باید چنان عمل کنیم که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دفاع مقدس همچنان بکر و دست نخورده از 2 آفت تحریف و فراموشی باقی بماند. این همان رسالتی است که حضرت آقا فرمودند: «امروز فضیلت زنده‌نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.»

وی گفت: ما باید با توجه به تدابیر امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش در زمینه بصیرت‌افزایی به عنوان یکی از ارکان تولید بصیرت با تولید کار‌های فاخر و کارشناسی شده بر اساس نیاز جامعه به سرعت به سوی اهداف حرکت کنیم.

انتهای پیام/ 114

نظر شما