شناسهٔ خبر: 26795310 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جدال پهپاد پیشرفته صهیونیستی با چند بادبادک‌ ساده فلسطینی! +فیلم

کلافگی رژیم صهیونیستی از سلاح ساده فلسطینی‌ها آن‌ها را مجبور به استفاده از سامانه‌ای پیشرفته کرد.

صاحب‌خبر -

بادبادک های آتشین صهیونیست ها را دست به دامن پهباد کرد!+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بادبادک‌های آتشینی که مردم فلسطین به سمت مزارع تحت اشغال رژیم صهیونیستی می‌فرستند به قدری موجب وحشت این جنایتکاران شد که پس از بی‌نتیجه ماندن تلاش‌هایشان در انهدام بادبادک‌ها مجبور  به استفاده از سامانه پهبادی خودکار تحت عنوان" گوشاوک:GOSHAWK "شوند.

این سامانه خودکار که در نزدیکی مرز غزه نصب شده متشکل از حسگرهای نوری است که کار شناسایی اشیاء پرنده آتش‌زا را بر عهده دارند، همچنین این سامانه دارای سکوی پرتاب، سیستم دریافت و ارسال پاسخ بوده و بد نیست بدانید که کار سکوی پرتاب این سامانه فرستادن  پهباد جهت درگیر شدن و از بین بردن شئ ناشناس است. 

بنا بر گزارش کمپانی تولید کننده این سامانه، سیستم مذکور مخصوص مقابله با پهبادها ساخته شده که در حال حاضر مجبور به استفاده از آن جهت شناسایی و ساقط کردن بادبادک های آتشین شده اند.

بیشتر بخوانید:پاسخ کوبنده سید حسن نصرالله به خیانت تاریخی صهیونیست‌ها +فیلم

گفتنی است بنا بر اعلام وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در دو ماه اخیر نزدیک به 1200 بادبادک آتشین در نوار غزه به پرواز درآمده که 700 عدد از آنها موجب به آتش کشیده شدن بیست کیلومتر مربع از مزارع  و به بار آوردن 3 میلیون دلار خسارت برای صهیونیست ها شده است.

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6602295/8332429?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

نظر شما