شناسهٔ خبر: 26794960 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

فراکسیون امید دوشنبه آتی با روحانی دیدار می‌کند

عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای هیات رییسه این فراکسیون به همراه اعضای هیات رییسه مجلس که عضو فراکسیون امید هستند دوشنبه آینده با رییس جمهوری دیدار می کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش دیده بان ایران؛ «سید ابوالفضل موسوی بیوکی» در همین رابطه اظهارداشت: اعضای این فراکسیون در این دیدار در مورد مسائل و مشکلات کشور و راهکارهای حل آن با حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس قوه مجریه گفت وگو می کنند.
نماینده مردم یزد در مجلس اظهار داشت: در این دیدار نمایندگان عضو فراکسیون امید پیشنهادهای خود را برای برون‌رفت از وضعیت موجود به رییس جمهوری ارائه می کنند و راهکارهای حل مشکلات اقتصادی کشور بررسی می شود.

**امیدواریم نتیجه دیدار تقویت تعامل با رییس جمهوری و حل مشکلات مردم باشد
همچنین علیرضا رحیمی عضو فراکسیون امید و عضو هیات رییسه مجلس درمورد این دیدار گفت: تاخیر زیاد در دیدار این فراکسیون با رییس جمهوری، فهرست بلندی از اولویت های مسائل کشور را برای گفت و گو پیش رو ما گذاشته است.
وی ادامه داد: امیدواریم نتیجه دیدار هفته آینده با دکتر روحانی تقویت تعامل دولت با مجلس و فراکسیون امید برای همفکری بیشتر در حل سریع تر مشکلات جاری مردم و کشور باشد.
گفتنی است محمدرضا عارف ریاست فراکسیون امید مجلس را برعهده دارد. محمدرضا تابش ، عبدالکریم حسین‌زاده، فاطمه سعیدی ، الیاس حضرتی ، مصطفی کواکبیان، علیرضا رحیمی، بهرام پارسایی و علی نجفی خوشرودی نیز اعضای های هیات رییسه این فراکسیون هستند.
همچینن مسعود پزشکیان، علی مطهری، علیرضا رحیمی و علی اصغر یوسف نژاد اعضای فراکسیون امید هستند که در هیات رییسه مجلس حضور دارند./ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما