شناسهٔ خبر: 26794849 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

برای پاس کردن چک‌هایم از بانک سرقت کردم/ اسلحه را برای دفاع از خودم خریده بودم

سارق مسلح بانک انگیزه سرقتش را پاس کردن چک‌های خود عنوان کرد و گفت: اسلحه را برای حفاظت از خودم خریداری کرده بودم.

صاحب‌خبر -

برای پاس کردن چک‌هایم بانک زدم/ برای حفاظت از خودم اسلحه خریدمبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سارق مسلح بانک درباره انگیزه سرقت خود اظهار داشت: من راننده بیابان هستم و تفنگی که با آن سرقت کردم را برای حفاظت از خودم در بیابان‌ها خریداری کرده بودم.

وی افزود: نقشه سرقت از بانک یک روز قبل به ذهنم رسید. چند روزی بود که درگیر پاس نشدن چک‌هایم بودم و می‌خواستم به هر صورت که شده چک‌ها را پاس کنم.

این سارق بانک در تشریح جزئیات سرقت اظهار داشت: ساعت 7:30 وارد بانک شعبه نعمت آباد شدم. بانک خیلی خلوت بود و به نظرم زمان مناسبی برای سرقت به شمار می‌رفت.

وی افزود: وارد بانک که شدم اول با قفلی که همراه داشتم در را از پشت قفل کردم تا کسی وارد بانک نشود بعد اسلحه‌ام را به سمت سقف گرفتم و یک تیر هوایی شلیک کردم. صدای شلیک که بلند شد همه وحشت کردند و جیغ کشیدند هم کارمندان و هم مشتریان بانک.

سارق بانک خاطرنشان کرد: البته فشنگ‌ها مشقی بود و آسیبی نمی‌زد؛ اما صدای آن طوری بود که همه وحشت زده شدند. رو به کارمندان کردم و گفتم اگر پول ندهید به سمت شما شلیک می‌کنم.

وی یادآور شد: به سمت گاوصندوق رفتم و از رئیس بانک خواستم آن را باز کند. وقتی گاوصندوق را باز کرد هرچه درون آن بود را داخل کیف دستی ریختم و به سمت خروجی حرکت کردم؛ اما وقتی کلید را داخل قفل قرار دادم که در را باز کنم کلید گیر کرده بود و در باز نمی‌شد. خیلی ترسیدم. کارمندان بانک هم متوجه ترس من شدند و به سمت من جلو می‌آمدند. همان موقع هم شنیدم که کسی با پلیس 110 تماس گرفته است.

وی افزود: برای این که کارمندان بانک جلوتر نیایند یک گلوله به سمت پای یکی از آن‌ها شلیک کردم که فقط شلوار آن کارمند را پاره کرد، اما همزمان با آن کارمندان مرا دستگیر کردند.

سارق بانک اظهار داشت: بلافاصله مأموران کلانتری خودشان را به محل رسانده و علاوه بر اینکه به من دستبند زدند موتوری که با آن آمده بودم را نیز مصادره کردند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما