شناسهٔ خبر: 26794356 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

اعطای وام ازدواج به 22 هزار توسط بانک صادرات

بانک صادرات ایران در ادامه حمایت های خود از بخش های مختلف اقتصادی و اجتماعی کشور طی سال ٩٦ نیز با اعطای بالغ بر ١٦ هزار و ١٤٢ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه، زمینه برای ازدواج ١٥٦ هزار و ١٢٣ نفر را فراهم کرد.

صاحب‌خبر -
اعطای وام ازدواج به 22 هزار توسط بانک صادراتبانک صادرات ایران با اعطای بالغ بر سه هزار و ٣٠٠ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه در بهار امسال، حدود ٢٢ هزار نفر را به خانه بخت فرستاد.

به گزارش عصرایران به نقل از بانک صادرات ایران، این بانک با هدف ترغیب و تسهیل شرایط ازدواج در بین جوانان و در راستای عمل به تکالیف اجتماعی خود، طی سه ماه ابتدایی سال جاری با تخصیص بیش از سه هزار و ٢٩٩ میلیارد ریال اعتبار، ٢١ هزار و ٨٥٦ فقره وام قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه در اختیار متقاضیان قرار داد.

همچنین، بانک صادرات ایران در ادامه حمایت های خود از بخش های مختلف اقتصادی و اجتماعی کشور طی سال ٩٦ نیز با اعطای بالغ بر ١٦ هزار و ١٤٢ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه، زمینه برای  ازدواج ١٥٦ هزار و ١٢٣ نفر را فراهم کرد.

بانک صادرات ایران طی سال ٩٦ در حوزه های وام های قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه، ایجاد مشاغل خانگی معرفی شدگان کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی، وام مسکن اقشار ویژه، وام ضروری آسیب دیدگان حوادث غیر مترقبه، بهسازی و نوسازی مسکن و روستایی و احیای بافت های فرسوده شهری و همچنین وام ضروری به زندانیان نیازمند بیش از ٣١ هزار میلیارد ریال و در سه ماه اول سال ٩٧ بیش از ١٢ هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه اختصاص داده است.

منبع تأمین این نوع وام ها، دارندگان حساب های قرض الحسنه پس انداز نزد شعب بانک صادرات ایران هستند که این امر نوع دوستانه و خداپسندانه با نیت خیرخواهانه هموطنان در سراسر کشور محقق شده است.

نظر شما