شناسهٔ خبر: 26793992 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

امیری در حاشیه جلسه هیأت دولت:

تغییر کابینه موضوعی است که خود رئیس جمهور باید در مورد آن حرف بزند

معاون رئیس جمهور در امور مجلس در مورد تغییر در کابینه از سوی رئیس جمهور گفت: این موضوعی است که شخص رئیس جمهور باید در مورد آن حرف بزند اما امروز در این زمینه صحبتی نشد.

صاحب‌خبر -

حسینعلی امیری معاون رئیس جمهور در امور مجلس در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در مورد تغییر در کابینه از سوی رئیس جمهور گفت: این موضوعی است که شخص رئیس جمهور باید در مورد آن حرف بزند اما امروز در این زمینه صحبتی نشد. این آقای رئیس جمهور است که باید در این مورد حرف بزند که می‌تواند با چه کسانی و با چه ویژگی هایی کار کند آن چیزی که مهم است هماهنگی و روح مسئولیت پذیری اعضای کابینه است.

وی تاکید کرد: من قبلا عرض کردم رئیس جمهور مسائل مربوط به مجلس را از طرق مختلف مثل رسانه ها می بینند و می شنوند من هم در هیات دولت مسائلی را مطرح می‌کنم و نظرات را انعکاس می دهم .ایشان در جریان آنچه که می گذرد، در جریان مذاکرات و مطالبات نمایندگان محترم است آنچه که مربوط به شخص آقای روحانی است را خودشان جمع بندی می کنند.

معاون رئیس جمهور در امور مجلس تصریح کرد: من هیچ اطلاعی از تصمیم ایشان در زمینه ترمیم کابینه ندارم.

امیری گفت:‌ شورای محترم نگهبان اظهارنظری در مورد لوایح دولت که در مجلس تصویب شده، داشته است. اظهارنظر شورای نگهبان هم اعلام و ابلاغ شده، طبقه‌بندی آن صورت گرفته و روشن است. این موضوع اختلافی نبود که مجمع تشخیص مصلحت نظام بخواهد وارد آن شود.

انتهای پیام/

نظر شما