شناسهٔ خبر: 26793817 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نمایش تصویر ترامپ هنگام جستجوی کلمه «احمق» در گوگل+ عکس

با وجود ادعای ترامپ مبنی بر داشتن ضریب هوشی بالا، کاربران اینترنت متوجه شده‎اند که هنگام جستجوی کلمه «احمق» در گوگل، تصاویر ترامپ نمایش داده می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان   به نقل از دیلی میل، با وجود اینکه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مدعی شده است که بالاترین سطح «ضریب هوشی» را دارد، کاربران اینترنت به این حقیقت دست یافته‌اند که وقتی در قسمت تصاویر گوگل کلمه «Idiot» معادل فارسی واژه «احمق» را جستجو می کنند، اولین تصویری که نمایش داده می شود، عکس دونالد ترامپ است.

در واقع از میان 15 عکس نخستی که روی صفحه گوگل نمایان می شود، 6 مورد آن متعلق به دونالد ترامپ با آن حالت چهره همیشگی و دهان بازش است. همچنین در میان آنها، تصویری از رئیس جمهور آمریکا در کنار ترزا می، نخست وزیر انگلیس دیده می شود.

نمایان شدن تصویر ترامپ هنگام جستجوی کلمه «احمق» در بخش تصاویر گوگل+ عکس

گزارش‌ها حاکی از آن است که در پی سفر اخیر دونالد ترامپ به انگلیس و برگزاری تظاهرات گسترده در این کشور، یک قطعه از شعر گروه «گرین دی» با نام «احمق آمریکایی» به شدت مورد توجه کاربران انگلیسی قرار گرفته بود. در واقع کاربران در فیسبوک از معترضان به سفر ترامپ به انگلیس درخواست کرده بودند با خرید این آهنگ که مربوط به سال 2004 است، اعتراض خود را به سیاست های ترامپ نشان دهند. این اقدام آنها باعث شد آهنگ «احمق آمریکایی» در فهرست پرفروش ترین آهنگ های انگلیس قرار بگیرد.

این خبر در حالی منتشر شده است که دونالد ترامپ پیشتر برخی از مقامات آمریکایی را افرادی با ضریب هوشی پایین توصیف کرده است. وی پیشتر چندین بار گفته است که مکسین واترز، نماینده دموکرات کالیفرنیا ضریب هوشی پایینی دارد!

انتهای پیام/

نظر شما