شناسهٔ خبر: 26793656 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

آخرین وضعیت تمدید قرارداد جباروف و تیام با استقلال

عدم تمدید قرارداد جباروف و تیام عمده دلیل نگرانی باشگاه استقلال در نقل و انتقالات تابستانی است. اتفاقی که هنوز هم روی نداده است.

صاحب‌خبر -
صراط:

در حالی که مدیران استقلال، شنبه هفته جاری را روز تمدید با دو ستاره خارجی شان اعلام کرده بودند، این وعده همچنان محقق نشده است و این در حالی است که هفته به آخرین روزهای خود نزدیک شده است. جباروف و تیام هم اکنون در ترکیه و در دسترس باشگاه استقلال هستند و اخباری در خصوص روند مذاکرات با آنها از سوی رسانه‌های رسمی باشگاه ارسال نمی‌شود.

به گزارش مهر وینفرد شفر سرمربی آلمانی آبی پوشان که بیشتر از دیگران نگران تیمی است که باید کمتر از ۸ روز دیگر در لیگ برتر به میدان بفرستد، خودش شخصا دست به کار شد تا این دو خارجی تاثیر گذار را راضی به تمدید قرارداد و حضور در تمرینات کند. برخی از شواهد گویای این مطلب است که باتوجه به حضور شفر در پروسه رایزنی با این دو بازیکن، احتمال این که توافق نهایی با آنها صورت گرفته و از امروز یا نهایتا فردا این دو بازیکن در تمرین آبی پوشان در ترکیه حضور پیدا کنند وجود دارد.

تیام از اواسط فصل گذشته با قراردادی یک و نیم ساله به آبی پوشان پیوست اما وجود بندی در قرارداد وی این امکان را به او می‌داد که بتواند در صورت پرداخت مبلغی قراردادش را یکسویه فسخ کرده و جدا شود. اما قرارداد جباروف با آبی پوشان یک ساله بود و وی برای این فصل هیچ قراردادی با این تیم ندارد و ادامه حضورش در جمع آبی پوشان مستلزم توافقی جدید عقد قراردادی دوباره است.

نظر شما