شناسهٔ خبر: 26793592 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

روزنامه قطری: الاهلی ستون اصلی تیم کی روش را شکار کرد

تهران-ایرنا- روزنامه «استاد الدوحه» نوشت: الاهلی قطر با جذب «امید ابراهیمی» هافبک تیم ملی فوتبال ایران، ستون اصلی تیم کارلوس کی روش را شکار کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از این روزنامه قطری، باشگاه الاهلی پس از جذب «محسن متولی» از مراکش، «دی‌یونگ» از هلند و «یاسین الشیخاوی» از تونس، با عقد قرارداد ابراهیمی فهرست بازیکنان خارجی خود را تکمیل کرد.
روزنامه قطری اضافه کرد که ابراهیمی در واقع ستون اصلی تیم کی روش مربی پرتغالی این تیم محسوب می شود که سرمربی تیم ایران در سه مسابقه جام جهانی 2018 به او تکیه داشت و او را به میدان فرستاد . این بازیکن در میانه میدان و نیز انجام حملات بسیار موثر است.
استاد الدوحه نوشت که الاهلی انتظار دارد که ابراهیمی (30 ساله) یک نقطه قوی در مرکز تیم الاهلی باشد؛ به خصوص اینکه وی تجارب بسیاری در فصل های گذشته در تیم ملی ایران و نیز باشگاه سپاهان و باشگاه استقلال کسب کرده است.
ملی پوش فصل گذشته باشگاه استقلال تهران با قرارداد یک ساله تیر ماه امسال به الاهلی قطر منتقل شد.
**الغرافه به طارمی فرصت داد تا نفسی تازه کند
این روزنامه درباره مهدی طارمی و غیبت او در اردوی این تیم در هلند نوشت: تیم الغرافه در فصل جدید بسیار به طارمی امید دارد و پس از بازی های نفس گیر جام جهانی به وی فرصتی داده تا نفسی تازه کند و به همین دلیل در اردوی هلند حضور ندارد و به اردوی این تیم در شهر صلاله عمان می پیوندد.
روزنامه الوطن قطر نوشت که تیم های الغرافه و الاهلی قطر روز سه شنبه با دو ملی پوش ایرانی خود عازم اردوی یک هفته ای در شهر صلاله عمان شده اند.
یکی از مسئولان باشگاه الغرافه درباره غیبت مهدی طارمی در اردوی هلند گفته بود که این بازیکن ایرانی به اردوی الغرافه در عمان می‌پیوندد.
خاورم**9366**1584

نظر شما