شناسهٔ خبر: 26793572 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

رئیس دفتر رئیس‌جمهور خبر داد؛

تغییر چند وزیر در کابینه روحانی ازجمله تیم اقتصادی

محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت اعلام کرد: رئیس جمهور درحال بررسی ایجاد تغییرات در کابینه است.

صاحب‌خبر -

 محمود واعظی مشاور و رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به دیدار اخیر اعضای هیات دولت با رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: جلسه با مقام معظم رهبری بسیار خوب بود و هم شخص آقای رئیس جمهور و هم اعضای دولت از حمایت های ایشان  و اطمینان خاطری که دادند که این دولت حتما می تواند با شجاعت از این مرحله عبور کند، تشکر کردند.

وی افزود: امروز با شرایط جدیدی مواجه هستیم که بعد از خروج امریکا از برجام و برخی تحریم ها به وجود آمده و مهمتر از آن، جنگ روانی است که از نظر اطلاعات غلط، به ملت ایران تحمیل می‌شود.

وی همچنین در خصوص موضوع ترمیم کابینه گفت: همه این شرایط می‌طلبد که برخی اعضای کابینه که در شرایط عادی توسط آقای رئیس جمهور انتخاب شده اند، تغییر کنند و اسامی مختلفی هم در دست بررسی است تا در فرصت مناسب این تغییرات صورت بگیرد.

رئیس دفتر رئیس جمهور تصریح کرد: اسامی و تعداد تغییرات در دولت را شخص آقای رئیس جمهور اعلام خواهد کرد.

واعظی در پاسخ به این سوال که آیا تغییر در تیم اقتصادی دولت خواهد بود، گفت: تغییر در تیم اقتصادی هم خواهد بود.

رئیس دفتر رئیس جمهور از درخواست ترامپ برای ملاقات با روحانی خبر داد و گفت: در سفر قبلی روحانی به نیویورک برای مجمع عمومی سازمان ملل، ترامپ ۸ بار درخواست گفتگو و ملاقات با رئیس‌جمهور را از تیم ایرانی مطرح کرده بود.

دانلود فیلم:تغییر چند وزیر در کابینه روحانی

نظر شما