شناسهٔ خبر: 26793438 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: لیزنا | لینک خبر

پیام امام جمعه شهرجنگل رشتخوار درخراسان رضوی به مناسبت جشنواره کتابخوانی رضوی

امام جمعه شهر جنگل رشتخوار در پیامی به هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی نوشت: جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی برای آشنایی با سیره اهل بیت و امام رضا(ع) است.

صاحب‌خبر -
پیام امام جمعه شهرجنگل رشتخوار درخراسان رضوی به مناسبت جشنواره کتابخوانی رضوی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، حجت الاسلام توکلی، امام جمعه شهر جنگل رشتخوار در پیامی به مناسبت هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی گفت:جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی برای آشنایی با سیره اهل بیت و امام رضا(ع) است.

متن پیام حجت الاسلام توکلی، امام جمعه شهر جنگل  به شرح ذیل است:

امام رضا(ع) می فرمایند خدا رحمت کند کسی که امر ما را زنده نگهدارد. تا زمانی که به سیره ائمه اطهار توجه و عنایت داشته باشیم از انحراف ها و گمراهی ها در امان خواهیم ماند و برای ورود به توحید باید از گذرگاه امام شناسی وارد شد.

تریبون نماز جمعه یکی از منابری است که با حضور مردم علاقه مند به کتاب و کتابخوانی در خطبه های نماز جمعه  می توان از آن در جهت تشویق امر مطالعه، کتاب و کتابخوانی به ویژه مشارکت مردم در امر معنوی جشنواره کتابخوانی رضوی از آن بهره مند شد و ما نیز در خطبه های نماز جمعه شهر جنگل بارها این موضوع را مورد تاکید قرار دادیم.

هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی مناسب جهت آشنایی با سیره ائمه اطهار علی الخصوص ولی نعمت ما حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) و خواهر گرانقدر ایشان حضرت فاطمه معصومه(س) از طریق مطالعه منابع پرمحتوا و غنی است.

این مسابقات سراسری که  با ایام دهه کرامت می تواند زمینه رشد و بالندگی و توسعه برای جوانان و نوجوانان ما باشد.

ضمن تبریک پیشاپیش ایام دهه کرامت به  مردم فهیم شهر جنگل به ویژه جوانان و نوجوانان، شرکت حداکثری در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی را توصیه می کنم.

نظر شما