شناسهٔ خبر: 26793184 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سجادی: کاروان کشورمان در ۲۴ گروه به بازی‌های آسیایی اعزام می‌شود/ ۳۸۳ ورزشکار از ایران در این مسابقات حضور خواهند داشت

R7890/P1435/S3,33/CT11

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی گفت: پیش‌بینی شده بین ۲ تا ۴ روز زودتر و ۲ رور بعد از اتمام مسابقات، ورزشکاران به ایران برگردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نصرالله سجادی پس از برگزاری نشست سرپرستان اعزامی به بازی‌های آسیایی 2018 در جمع خبرنگاران گفت: روز گذشته هم جلسه داشتیم با اعزامی‌ها به پالمبانگ و امروز برای سرپرستان و مربیان اعزامی به جاکارتا جلسه داشتیم. موارد فنی و کل مسائل حمل و نقل، اسکان، تغذیه، پزشکی و کنترل دوپینگ و مسائل امنیتی و تشریفات و پوشش کاروان صحبت شد.

وی تاکید کرد:  همه موارد در جزوات در اختیار سرپرستان و مربیان قرار گرفت. ضروری است همه ورزشکاران اعزامی به مسابقات در تست معاینات شرکت کنند تا اگر مشکلی هست در داخل فدراسیون تصمیم‌گیری شود. کاروان ایران در 24 گروه اعزام می‌شود و 14 تا 18 گروه برگشت ما را تشکیل خواهد داد. ممکن است برخی از رشته‌ها زودتر تمام شود. پیش‌بینی شده بین 2 تا 4 روز زودتر و 2 رور بعد از اتمام مسابقات، ورزشکاران به ایران برگردند.

سجادی افزود: من و دو نفر از معاونان و یک نفر کادر فنی دهم مردادماه راهی اندونزی می‌شویم و دوازدهم باید ثبت نام نهایی انجام شود. چون میزبان در کارها تاخیر و در سازماندهی منظم نیست باید از نزدیک برخی از مشکلات را حل کنیم. با شرکت داخلی به کوالالامپور می‌رویم و از آنجا با خط دیگر به اندونزی خواهیم رفت.

وی در پاسخ به تسنیم در مورد اینکه تعداد نهایی ورزشکاران اعزامی به بازی‌های آسیایی 2018 مشخص شده است، گفت: 383 ورزشکار که 103 تا 105 نفر از آنها خانم هستند. 45 خبرنگار و 28 نفر از روسای فدراسیون‌ها که بعضا کنگره و یا مجامع عمومی دارند در اندونزی حضور خواهند داشت. تعدادی هم مربی، سرپرستف کارد پزشکی و ... نیز در کاروان حضور دارند.

انتهای پیام/

نظر شما