شناسهٔ خبر: 26792135 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

نیروهای سوری در 4 کیلومتری جولان اشغالی

منابع امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با طرح اینکه نیروهای ارتش و مقاومت سوریه به فاصله 4 کیلومتری مرز فلسطین اشغالی رسیده‌اند، از رویکرد کابینه نتانیاهو انتقاد کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

وبگاه امنیتی «دبکافایل» وابسته به منابع اطلاعاتی رژیم صهیونیستی گزارش داد که با اینکه ارتش سوریه و نیروهای مقاومت بیش از پیش در حال نزدیک شدن به مرزهای شمال فلسطین اشغالی هستند اما سران اسرائیل به دنبال عملیات علیه حماس در غزه هستند.

دبکافایل با بیان اینکه ارتش و نیروهای سوری اکنون فقط 4 کیلومتر تا مرزهای جولان اشغالی فاصله دارند، نوشت که با این حال اما ارتش اسرائیل تعداد زیادی از نیروهای خود و چندین دستگاه سامانه پدافند موشکی گنبد آهنین را اطراف غزه مستقر کرده و گویی از جبهه شمالی غافل شده است.

این وبگاه به نقل از منابع امنیتی خود نوشت که نیروهای ارتش و مقاومت سوریه توانسته‌اند بلندی‌های «تل‌الحاره» را از معارضان پس گرفته و تحت کنترل خود دربیاورند. بدین‌ترتیب آنها می‌توانند نه تنها تمام جولان اشغالی، بلکه شمال الجلیل و حتی شهرهای ساحلی مدیترانه مانند «ناهاریا» را زیر آتش توپخانه‌ای و حملات زمینی خود قرار دهند.

دبکافایل با انتقاد از غفلت کابینه رژیم صهیونیستی از جبهه شمالی و نزدیک شدن نیروهای سوری به مرزهای جولان اشغالی، نوشت: «هیچکسی هم به خود زحمت نمی‌دهد که به اسرائیلی‌ها بگوید چرا دولت نتانیاهو به طور ناگهانی جبهه شمالی را رها کرده است».

این وبگاه با بیان اینکه پروازهای جنگنده‌های نیروی هوایی رژیم صهیونیستی بر فراز مناطق جنوبی سوریه از روز دوشنبه (16 جولای – 25 تیر) متوقف شده است، مدعی شد مسائل مطرح شده در دیدار «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا با «ولادیمیر پوتین» همتای روسی خود در هلسینکی مسبب تمام این قضایا است.

 

نظر شما